Als ik inlog op de SmartWifi modem van Ziggo zie ik bij de apparaten niets staan.
Klik ik op netwerk diagnose dan krijg ik een foutmelding:
Kijk ik via de smartwifiweb website of met de SmartWifi app dan zie ik de apparaten wel.
Waarom zie ik de apparaten niet op de interface van het modem zelf? Ik zou daar ook de namen van de apparaten moeten kunnen wijzigen en dergelijke.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Haal het modem eens 30 seconden van de stroom, dat wil dit probleem wel eens oplossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Haal het modem eens 30 seconden van de stroom, dat wil dit probleem wel eens oplossen.
Hey @slingshot27 . Is het gelukt? 🙂
Dit heeft inderdaad geholpen. Ik heb de tip gemarkeerd als oplossing.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.