Vraag
Reacties
Oplossing
GeertKol
Level 2

Geen aansluiting meterkast

Recent heb ik een nieuwe woning gekocht. Hier is geen aansluiting aanwezig (geen groene kabel in de meterkast. 

Ik ben nu al ruim drie maanden aan het proberen om Ziggo een aansluiting aan te laten leggen. Maar na vele beloftes is er tot op heden nog niets geregeld, zo lijkt het. 

Over een week of twee zit ik daarom zonder internet en televisie. 

Ik heb alle klantenservice kanalen gehad, en nog niets terug gehoord. 1 keer heeft iemand van Sales Move me terug gebeld, maar ivm vergadering zou hij 10 minuten later terug bellen. Nog niet gebeurd. 

 

Mijn vragen aan de community:

Zijn er andere manieren om een aansluiting aan te vragen?

Moet ik dan weer 14 weken wachten?

Kan ik op een andere manier met de juiste personen van Ziggo in contact komen? 

En tot slotte

Kan ik Ziggo in gebreke stellen als ze geen aansluiting leveren terwijl ik wel voor een contract betaal?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
32 Reacties 32
GeertKol
Level 2
Topicstarter

Hallo allemaal, 

 

Ja het is een heel avontuur geweest. En wederom: de medewerkers van Ziggo zijn zo enorm behulpzaam en het lijkt er nu toch echt wel van te komen. 

Het is een uitzonderlijke situatie (blijkbaar ook door de vorige bewoner),en zoals verwacht kon het systeem daar niet zo goed mee omgaan. 

Bedankt allemaal, en ik laat het weten als het echt gelukt is!

 

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Naar nu weer blijkt, wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend, ook in jouw uitzonderlijke situatie.

Zodra alles naar tevredenheid is volbracht, horen je medeklanten het graag.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @GeertKol,

Hartelijk dank voor je terugkoppeling! Zo te zien heeft mijn collega Arjen van de afdeling adresbeheer & nieuwbouw kabelaanleg deze casus ( H01524770) op zich genomen en houdt hij 
je verder op de hoogte van de verdere vervolgstappen. Laat onder dit topic maar weten of het allemaal gelukt is. 
 

Groeten,

Paul 

0 Kudos
GeertKol
Level 2
Topicstarter

@Paul Ziggo 

Bedankt voor de hulp. Er is nu daadwerkelijk een afspraak ingepland dat de kabel aangelegd gaat worden! Het is nog even behelpen, maar we gaan het wel redden tot die tijd. 

Groeten

Geert

 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@GeertKol Fijn dat er schot in de zaak zit en dat er een afspraak is ingepland. Heb je ook Vodafone mobiel? Dan kan ik ter overbrugging gratis 50 GB data voor je regelen. 
Laat maar weten als ik dit voor je moet regelen. 

Groeten,

Paul 

0 Kudos
GeertKol
Level 2
Topicstarter

Super fijn, maar nee ik heb geen Vodafone. 

Als laatste redmiddel heb ik met de buren afgesproken dat ik mijn wifi daar kan aansluiten en met mijn Mesh proberen toch nog wifi in huis te krijgen (van raam naar raam, want de muren zullen goed geisoleerd worden 🙂 ).

Ik moet alleen nog even bedenken hoe is het bouwstof uit de router houd en tegelijkertijd wel signaal overhoud. 

Alles komt goed. 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @GeertKol,

Dank voor je reactie. Je boft maar met zulke buren! Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het nu goed komt.  Laat het maar onder dit topic weten als je een update hebt. 
Alvast een fijn weekend! 

Groeten,

Paul 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @GeertKol ,


De beste wensen voor 2021! Ik ben erg benieuwd wat op dit moment de stand van zaken is. Heb je en update voor ons onder dit topic?
Groeten,

Paul 

0 Kudos
GeertKol
Level 2
Topicstarter

Jaja, vandaag zijn de gravers geweest!

Het was nog even spannend want ze konden niet direct onder de weg door ivm andere leidinging, dus moest er een ander bedrijf komen om diep onder de grond door te graven. Dat andere bedrijf kon gelukkig vandaag meteen, anders had het uitgesteld moeten worden 🙂

Morgen komt de monteur de kabel naar binnen leiden, en dan zijn we er bijna!

 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@GeertKol Kijk aan dat zijn de betere berichten! Fijn dat er nu licht aan het einde van de tunnel is. 
Laat maar weten als de installatie verder helemaal rond is. 

Groeten,

Paul

0 Kudos
GeertKol
Level 2
Topicstarter

De aansluiting is nu helemaal geregeld. Ik ben zelfs nog nagebeld of het inderdaad naar tevredenheid gedaan was. 

Klantenservice Ziggo is echt wel heel fijn. 

Bedankt aan iedereen die input geleverd heeft. 

 

Gr

Geert

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @GeertKol,

Ontzettend bedankt voor je terugkoppeling! Ik ben ontzettend blij dat het nu allemaal geregeld is en alles naar tevredenheid  is opgelost. 
Voor de periode waarin je onze diensten niet hebt kunnen gebruiken heb ik een vergoeding aangevraagd. Dit zal met de volgende facturen verrekend worden.

Heel veel plezier met de diensten! Als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag. 

Nog een fijne dag gewenst!
Groeten,

Paul 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @GeertKol,

Dank voor je privébericht. Ik zorg ervoor dat de VodafoneZiggo Extra's binnen 24 tot 72 uur weer geactiveerd worden op jouw adres. Bij het verwerken van de adresmutatie is het Vodafone abonnement nog op het 
andere huisnummer blijven staan. We zullen dit z.s.m. herstellen zodat je de extra's weer kunt gebruiken. 

Laat het maar weten als je nog vragen hebt. 
Nog een prettige dag!

Groeten,

Paul

0 Kudos