Dag,
vroeger zat onder de rechtermuisknop de optie om bestanden met Ziggo Safe Online te scannen. Die optie is verdwenen. Hoe krijg ik 'm weer terug?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je gebruikt waarschijnlijk Windows 11?
Kijk hier eens.
Opgelost: Re: Ziggo Safe Online in context menu - Ziggo Community
''Heb zojuist Ziggo Safe Online verwijderd van mijn systeem en opnieuw geïnstalleerd. Probleem opgelost.''
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je gebruikt waarschijnlijk Windows 11?
Kijk hier eens.
Opgelost: Re: Ziggo Safe Online in context menu - Ziggo Community
''Heb zojuist Ziggo Safe Online verwijderd van mijn systeem en opnieuw geïnstalleerd. Probleem opgelost.''
Hey @JDZ 🙂
Is het gelukt met de info uit het topic die Steefb heeft gedeeld? We horen het graag!
Herinstallatie bleek inderdaad de oplossing.
Die herinstallatie bracht overigens weer eigen problemen met zich mee: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Ziggo-Safe-Online-opnieuw-installeren-lukt-niet/td-p/932671
Maar goed, nu werkt het dus.
Dank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.