Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds ik eergisteren Ziggo Safe Online op mijn Nokia telefoon heb geinstalleerd, heb ik geen Wifi meer..
Bij Instellingen lees ik: Signaalsterkte Goed; Frequentie 2,4 GHz en soms 5,0 GHz, maar ook: Geen Internet!!
Natuurlijk heb ik de Safe Online app meteen verwijderd. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, ik heb het modem opnieuw opgestart. Biedt allemaal geen soelaas.
De Apple produkten werken nog wel!!!
Wie heeft de oplossing...
Heb je Instellingen - Netwerk en Internet - Internet - al een keer het netwerk aangetikt en op Vergeten getikt en opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk?
Bert, heb ik gedaan, ook alle netwerken gereset, allemaal niks....
Bedankt voor je meedenken!
Ik ken Ziggo Safe Online voor een Android toestel niet.
Hopelijk komt er snel iemand voorbij die weet hoe dit op te lossen.
@Vincent zal me best doen 😊
Als je volgende eens probeerd.
App-rechten wijzigen
Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.
Anders kan je dit doen:
How to uninstall F-Secure security products on an Android device
Follow the steps below to remove F-Secure security product from your Android device:
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...