@Vincent zal me best doen 😊
@Margje61
Als je volgende eens probeerd.
App-rechten wijzigen
- Open de app Instellingen op je telefoon.
- Tik op Apps.
- Tik op de app Ziggo Safe online die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
- Tik op Rechten. ...
- Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.
Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.
Anders kan je dit doen:
How to uninstall F-Secure security products on an Android device
Follow the steps below to remove F-Secure security product from your Android device:
- On your Android device, open your device's Settings.
- Tap Apps & notifications.
- Select the F-Secure product you want to uninstall from the list.
- Tap Uninstall.
The F-Secure security product that you selected is now removed from your Android device.
Related information
Als ie is verwijderd dan herstart toestel en ga dan naar
Mijn Ziggo toe en log in, dan ga je
naar je Producten en kies je tabblad
Internet. Scroll naar beneden tot je Beveiliging instellen ziet
Dan Springt er een Oranje Pagina open en kies voor dit apparaat en de installatie doet zijn werk.
Let wel dat je via oranje scherm oude licenties weer kan vrijgeven.
Doorloop de stappen en op android de vragen met Toestaan en accepteren dan zal hij als alles goed gaat werken. En op Wifi als je hem via Wifi installeerd.