1
Vraag
2
Reageer en help mee
Margje61

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen Wifi op Android telefoon na installatie Ziggo Safe Online

Sinds ik eergisteren Ziggo  Safe Online op mijn Nokia telefoon heb geinstalleerd, heb ik geen Wifi meer..

Bij Instellingen lees ik: Signaalsterkte  Goed; Frequentie 2,4 GHz en soms 5,0 GHz, maar ook: Geen Internet!!

Natuurlijk heb ik de Safe Online app meteen verwijderd. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, ik heb het modem opnieuw opgestart. Biedt allemaal geen soelaas.

De Apple produkten  werken nog wel!!! 

Wie heeft de oplossing...

 

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je Instellingen - Netwerk en Internet - Internet - al een keer het netwerk aangetikt en op Vergeten getikt en opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk?

Margje61
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bert, heb ik gedaan, ook alle netwerken gereset, allemaal niks....

Bedankt voor je meedenken!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik ken Ziggo Safe Online voor een Android toestel niet.

Hopelijk komt er snel iemand voorbij die weet hoe dit op te lossen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Margje61 Wat gek dat je na het installeren van de Safe Online App opeens geen wifi meer hebt op dit toestel. Dat zou niet mogen. Werkt je toestel nog wel op andere wifi netwerken? Heb jij ook nog tips vanuit je ervaring met Safe Online @Dave!?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Vincent  zal me best doen 😊

 

@Margje61 

 

Als je volgende eens probeerd.

 

App-rechten wijzigen

  1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik op Apps.
  3. Tik op de app Ziggo Safe online die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
  4. Tik op Rechten. ...
  5. Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.

Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.

 

Anders kan je dit doen:

How to uninstall F-Secure security products on an Android device

Follow the steps below to remove F-Secure security product from your Android device:

  1. On your Android device, open your device's Settings.
  2. Tap Apps & notifications.
  3. Select the F-Secure product you want to uninstall from the list.
  4. Tap Uninstall.
The F-Secure security product that you selected is now removed from your Android device.
 
Als ie is verwijderd dan herstart toestel en ga dan naar Mijn Ziggo toe en log in, dan ga je naar je Producten en kies je tabblad Internet. Scroll naar beneden tot je Beveiliging instellen ziet
Schermafbeelding 2023-01-27 om 16.53.54.png
 
Dan Springt er een Oranje Pagina open en kies voor dit apparaat en de installatie doet zijn werk.
Let wel dat je via oranje scherm oude licenties weer kan vrijgeven.
 
Doorloop de stappen en op android de vragen met Toestaan en accepteren dan zal hij als alles goed gaat werken. En op Wifi als je hem via Wifi installeerd.
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic