Sinds ik eergisteren Ziggo Safe Online op mijn Nokia telefoon heb geinstalleerd, heb ik geen Wifi meer..
Bij Instellingen lees ik: Signaalsterkte Goed; Frequentie 2,4 GHz en soms 5,0 GHz, maar ook: Geen Internet!!
Natuurlijk heb ik de Safe Online app meteen verwijderd. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, ik heb het modem opnieuw opgestart. Biedt allemaal geen soelaas.
De Apple produkten werken nog wel!!!
Wie heeft de oplossing...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je Instellingen - Netwerk en Internet - Internet - al een keer het netwerk aangetikt en op Vergeten getikt en opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk?
Bert, heb ik gedaan, ook alle netwerken gereset, allemaal niks....
Bedankt voor je meedenken!
Ik ken Ziggo Safe Online voor een Android toestel niet.
Hopelijk komt er snel iemand voorbij die weet hoe dit op te lossen.
@Vincent zal me best doen 😊
Als je volgende eens probeerd.
App-rechten wijzigen
Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.
Anders kan je dit doen:
How to uninstall F-Secure security products on an Android device
Follow the steps below to remove F-Secure security product from your Android device:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.