1
Vraag
2
Reacties
Karin63

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen VPN-verbinding via Cisco AnyConnect

Normaal gesproken werkt dit prima, echter sinds gisteren kan ik geen VPN verbinding maken via Cisco AnyConnect. Ik krijg de melding "connection attempt has timed out. Please verify internet connectivity". Internet werkt echter wel.
Ik heb het ziggo modem in de bridge modus staan en een netgear modem geeft het wifi signaal af.
Beide routers heb ik meerdere keren gereset. De laptop natuurlijk ook opnieuw opgestart. Echter het probleem blijft.
Maak ik verbinding via mijn hotspot met het internet, kan ik gewoon een VPN verbinding maken. Dus het probleem zit hem niet in mijn VPN.
De Ziggo helpdesk verwijst me naar ziggo community - ze kunnen me niet helpen.
Weten jullie een oplossing voor dit probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karin63
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag werkt het spontaan weer, dus opgelost

Bekijk in context

2 Reacties 2
Karin63
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag werkt het spontaan weer, dus opgelost
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Karin63. Ontzettend leuk dat je een kijkje komt nemen op de Ziggo Community, welkom!

Voor vragen omtrent een VPN-verbinding ben je hier helemaal aan het juiste adres. Er is hier ontzettend veel kennis aanwezig, dus je kunt zeggen dat we van alle markten thuis zijn! 🙂 Erg lief dat je laat weten dat het probleem spontaan is opgelost en jij weer via VPN kunt verbinden. Super! Mocht je ons in de toekomst nodig hebben, dan staan wij voor je klaar. :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic