1
Vraag
2
Reacties
Sam1996

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen Internetverbinding 'US Ranging'

Sinds gisternacht 0200 heb ik onverwachts een probleem gekregen dat mijn internet is uitgevallen. Heb er een nachtje over geslapen en zag dat er een storing was en die zou vandaag opgelost zijn rond 13:00. Nou heb ik mijn modem een aantal keer aan en uit gezet door de stroom af te halen, maar het blijft knipperen bij de pijltjes en verschijnt een rode melding 'US-ranging' bij het inloggen. Heb dit probleem nog voorbij zien komen in een ander topic, maar kon geen oplossing vinden. Ligt dit aan mijzelf of is er iets mis in het netwerk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sam1996
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Erik P Ziggo wrote:

Goedemorgen @Sam1996,

Welkom op de Community!
Vervelend dat last had van een storing! 
Ook omdat je daarna een  'US-ranging' foutmelding kreeg bij het inloggen.

Je modem staat inmiddels keurig online, hoe is het de afgelopen dagen gegaan?

Hi!

 

Ja, sinds 3 dagen geleden heb ik inmiddels al weer internet. Tot op heden werkt het prima 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Netforce

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Klopt - ik heb dit probleem ook gehad vanaf gisterennacht en kwam er omstreeks 0230u achter. Ik vermoed dat er een of andere storing bij Ziggo was. De klantenservice van Ziggo gaf aan dat de storing rond 0239u zou zijn verholpen … 

Ik heb een aantal keren de stroom van de connectbox en mijn router afgehaald, 1 minuut gewacht en toen weer aangesloten. Rond een uur of half vier ging wel het groene lampje branden, maar de dataverbinding bleef knipperen. Rond half zes in de ochtend is de dataverbinding hersteld (vermoedelijk door de whizzkids van Ziggo).

Ik kan je dus niet echt helpen - alleen vertellen wat er is gebeurd….

Sam1996
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Netforce wrote:

Klopt - ik heb dit probleem ook gehad vanaf gisterennacht en kwam er omstreeks 0230u achter. Ik vermoed dat er een of andere storing bij Ziggo was. De klantenservice van Ziggo gaf aan dat de storing rond 0239u zou zijn verholpen … 

Ik heb een aantal keren de stroom van de connectbox en mijn router afgehaald, 1 minuut gewacht en toen weer aangesloten. Rond een uur of half vier ging wel het groene lampje branden, maar de dataverbinding bleef knipperen. Rond half zes in de ochtend is de dataverbinding hersteld (vermoedelijk door de whizzkids van Ziggo).

Ik kan je dus niet echt helpen - alleen vertellen wat er is gebeurd….

Geen probleem! Het is toch nog goed om te weten dat ik niet de enige was die dit probleem had. Ik ga er nog even tegenaan kijken.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Sam1996,

Welkom op de Community!
Vervelend dat je last had van een storing! 
Ook omdat je daarna een  'US-ranging' foutmelding kreeg bij het inloggen.

Je modem staat inmiddels keurig online, hoe is het de afgelopen dagen gegaan?

Sam1996
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Erik P Ziggo wrote:

Goedemorgen @Sam1996,

Welkom op de Community!
Vervelend dat last had van een storing! 
Ook omdat je daarna een  'US-ranging' foutmelding kreeg bij het inloggen.

Je modem staat inmiddels keurig online, hoe is het de afgelopen dagen gegaan?

Hi!

 

Ja, sinds 3 dagen geleden heb ik inmiddels al weer internet. Tot op heden werkt het prima 

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Top @Sam1996! Bedankt voor het laten weten hiervan 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic