Op vrijdag 14 april om 05:30 (na netwerkonderhoud?) zijn diverse smarthome devices offline gegaan en en meer online gekomen.
Als ik deze in de app opnieuw probeer toe te voegen worden devices meteen gezien maar worden niet geregistreerd in de cloud.
De 5 Ghz staat uit en het blijkt dat mijn telefoon en laptop geen internet hebben als ik connectie maak met de 2.5Ghz Wifi.
Diverse reboot hebben niet geholpen en de connectbox geeft aan dat er geen problemen zijn in diagnostiek
???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je de resetknop achterop of onderop al een keer 30 seconden ingedrukt gehouden?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de resetknop achterop of onderop al een keer 30 seconden ingedrukt gehouden?
Ga dit proberen, kom er op terug...
Alles weer terug, zo simpel, merci!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.