1
Vraag
2
Reacties
Emstelon

Level 3
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Gebruikersnaam en wachtwoord internetverbinding P0PoE-instellingen

Ik wil mijn huidige router Orbi RBK50 vervangen door de Asus Zenifi AC CT8. Ik gebruik dan de Asus router app voor de installatie. Via gebruikersnaam en ww kom ik niet verder. Bij de installatie van de Orbi werd hier ook niet naar gevraagd. Gebruikt Ziggo nog deze PPPoE instellingen?

Verder kun je kiezen voor DHCP en Statische IP. Welke gegevens moet ik daar invullen? Misschien kom ik dan wel verder, want onderaan staat dan volgende. Maar daar kan ik nu nog niet op klikken.

Graag jullie hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Emstelon
Topicstarter
Level 3
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert, ik had eerder via Twitter bij Ziggo nagevraagd owat de volgorde van aansluiten etc was. Daar werd aangegeven dat je het modem niet hoefde uit te schakelen. Echter nadat ik dit uiteindelijk toch heb gedaan kom je inderdaad automatisch via DHCP verder en is het gelukkig gelukt😊👍

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ziggo heeft geen PPPoE meer, 7 jaar geleden is de laatste afgesloten.

Gebruik DHCP en daar hoef je niets in te vullen.

Emstelon
Topicstarter
Level 3
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert, ik had eerder via Twitter bij Ziggo nagevraagd owat de volgorde van aansluiten etc was. Daar werd aangegeven dat je het modem niet hoefde uit te schakelen. Echter nadat ik dit uiteindelijk toch heb gedaan kom je inderdaad automatisch via DHCP verder en is het gelukkig gelukt😊👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic