1
Vraag
2
Reacties
RiaBalbetween

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruiken de TP Link Deco M4's hun ethernet poorten voor hun mesh netwerk?

De post titel spreekt volgens mij voor zich. De reden dat ik dit vraag is omdat ik het eigenlijk nergens echt concreet terug kan vinden en het behoorlijk belangrijk is te weten of je eigenlijk simpelweg een repeater koopt (wat hetzelfde is als je geld verbranden in 9/10 gevallen) of een daadwerkelijk bruikbare AP.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb zelf de TP-Link Deco M4 deze set van 3 hebben allemaal 2 UTP aansluitingen per Deco.

 

De Hoofd Deco wordt aan het Modem verbonden, waarnaar je via de Deco App je de Deco's kan installeren, wel belangrijk de wifi van je modem uit te zetten. De Deco's kan je een eigen wifi netwerk maken, je kan ook je modem wifi op de Deco's zetten, scheelt weer hoop inlog en instel werk.

 

Ik heb zelf via een TP-Link Switch via mijn modem in de meterkast 2 UTP kabels lopen 1 naar de slaapkamer waar Deco 2 staat via een TP-Link Switch en ook de AppleTV en de LG TV bekabeld er op gezet. en de Andere kabel uit de Meterkast via de TP-Link Switch gaat naar de 3e Deco naar Zolder.

 

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb zelf de TP-Link Deco M4 deze set van 3 hebben allemaal 2 UTP aansluitingen per Deco.

 

De Hoofd Deco wordt aan het Modem verbonden, waarnaar je via de Deco App je de Deco's kan installeren, wel belangrijk de wifi van je modem uit te zetten. De Deco's kan je een eigen wifi netwerk maken, je kan ook je modem wifi op de Deco's zetten, scheelt weer hoop inlog en instel werk.

 

Ik heb zelf via een TP-Link Switch via mijn modem in de meterkast 2 UTP kabels lopen 1 naar de slaapkamer waar Deco 2 staat via een TP-Link Switch en ook de AppleTV en de LG TV bekabeld er op gezet. en de Andere kabel uit de Meterkast via de TP-Link Switch gaat naar de 3e Deco naar Zolder.

 

Als je meer wilt weten over de TP-Link Deco M4 dan kan je ook deze Leidraad lezen.
Leidraad voor TP Link DECO

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic