1
Vraag
2
Reacties
Ferry2

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geblokkeerde website (mail.ziggo.nl en ziggo.nl)

Plotseling is de website mail.ziggo.nl alsmede ziggo.nl op mijn pc niet meer te ontvangen. Deze sites kan ik wel lezen en gebruiken op mijn ipad en op mijn mobiel. Ik heb van alles geprobeerd. Ik heb de firewall uitgeschakeld, ik heb norton antivirus verwijderd en weer geïnstalleerd,  ik heb vier browsers geprobeerd en system mechanic gedraaid. Alle andere websites werken perfect. Wat kan de oorzaak zijn. Als ik probeer in te loggen op de genoemde websites krijg ik meldingen als het duurt te lang of ziggo heeft de verbinding onverwacht verbroken. Heeft iemand nog een suggestie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ferry2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De oplossing in mijn geval was het resetten van de gebruikte browser (chrome). Hiermee verwijderde ik alle cookies en extensies en was de blokkade opgegeven. Waarschijnlijk zat het probleem in een extensie die ik had toegestaan. Daarmee werd de beveiliging extreem ingesteld en werd een betrouwbare website bestempeld tot verspreider van spam. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Ferry2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De oplossing in mijn geval was het resetten van de gebruikte browser (chrome). Hiermee verwijderde ik alle cookies en extensies en was de blokkade opgegeven. Waarschijnlijk zat het probleem in een extensie die ik had toegestaan. Daarmee werd de beveiliging extreem ingesteld en werd een betrouwbare website bestempeld tot verspreider van spam. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic