Vraag
Reacties
Oplossing
Niet van toepassing

Geblokkeerde emails

Kan emails niet blokkeren omdat voor de geblokkeerde emals vol zit,wat moet ik daar aan doen. [De lijst van geblokkeerde afzenders is te lang om nieuwe adressen toe te voegen. Verwijder adressen en probeer het opnieuw.] Hoe moet ik die dan verwijderen.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20
Het heeft geen zin afzenders te blokkeren. Er worden toch steeds andere gebruikt.
Als je spam krijgt, kun je die het best naar de spam map slepen of verplaatsen.
Daar leert de spamfilter van en zal er, op den duur, als het goed is steeds minder spam binnenkomen.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Steefb
Level 20
Kijk hier eens

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/ziggo-mail-lijst-geblokkeerde-afzenders-is-te-lang-31449
0 Kudos
Steefb
Level 20
Het heeft geen zin afzenders te blokkeren. Er worden toch steeds andere gebruikt.
Als je spam krijgt, kun je die het best naar de spam map slepen of verplaatsen.
Daar leert de spamfilter van en zal er, op den duur, als het goed is steeds minder spam binnenkomen.
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Afzendadressen blokkeren om van SPAM in je Inbox af te komen heeft geen zin. Die wisselen toch steeds & de blokkeerlijst raakt snel vol.
Gebruik de leerfunctie van het SPAM Filter.
In Ziggo WebMail of met een IMAP Account voor het Ziggo email adres van een Mail Client.
Versleep verkeerd terecht gekomen berichten van Inbox naar SPAM Folder, of andersom.
Het gerucht gaat dat de leerfunctie niet echt lekker werkt, overigens.
0 Kudos
Steefb
Level 20
Ik kan even niet meer mijn eigen bericht bewerken, maar hier nog wat meer info.

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/spam-en-phishing-wat-moet-ik-ermee-26606
0 Kudos