Sinds enkele dagen heb ik de SmartWifi pods in gebruik. Ik moet zeggen dat dit erg goed bevalt icm de Connect box giga. Overal in huis perfect bereik en goede snelheden. Waar ik nu echter tegenaan loop is het volgende: ons huis telt vier verdiepingen het gasten WiFi lijkt alleen beschikbaar te zijn vanaf de Connect box giga zelf en niet vanaf de pods. Dit betekent dat op de bovenste verdiepingen het gastenwifi niet beschikbaar is terwijl daar juist vaak de vriendjes en vriendinnetjes van de kinderen zijn die hier gebruik van maken. Valt dit op te lossen met de nu gebruikte Connectbox en pods?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een gastnetwerk heeft een eigen SSID en beveiligingssleutel en dat vergt ook een eigen wifi kanaal.
Voor zover ik weet is dit niet of nog niet aanwezig is de pods.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De pods hebben geen gastnetwerk.
I know maar de connectbox en pods vormen 1 mesh netwerk. Is datzelfde mesh netwerk dan niet ook voor het gastenlan te gebruiken?
Een gastnetwerk heeft een eigen SSID en beveiligingssleutel en dat vergt ook een eigen wifi kanaal.
Voor zover ik weet is dit niet of nog niet aanwezig is de pods.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.