1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
20jaarklant

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gaan @home mailadressen verdwijnen?

Ik was laatst op een feestje, daar werd verteld dat de @Home.nl adressen gaan verdwijnen. Ik heb al 20 jaar hetzelfde mailadres en het zit een beetje verweven in mijn digitale bestaan. Dus ik voel me een beetje angstig, omdat het zoveel werk is om straks alles om te zetten.

 

Klopt dit verhaal? Gaan de oude adressen met het domein @Home.nl helemaal verdwijnen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Nee, dat verhaal doet al al 14 jaar de ronde en destijds was het wel een overweging van Ziggo, werd door de helpdesk ook verteld.

Maar door vele protesten is dat toen opnieuw bekeken en het bleek dat dit teveel klanten zou treffen en dat onzalige plan is toen in de prullenbak verdwenen en ligt inmiddels helemaal onderop de prullenbak, waarschijnlijk is het daar zelfs niet meer te vinden, zo platgedrukt dat het vergaan is.

 

Het zou ook nu veel te veel klanten treffen die al heel lang bij Ziggo zijn en dat zou zeker, door het in de steek laten van deze oude klanten, een overweging gaan worden om over te stappen op de glasvezel of naar een andere provider, als toch alle vrienden en kennissen en werkgevers en forums en informatie websites en alle webwinkels en alle overheden en ziekenhuizen en artsen en apotheken overgezet zouden moeten gaan worden op een Ziggo of ander emailadres, omdat home.nl zou verdwijnen.

 

Er zijn ooit een paar zeer oude mailadressen verwijderd, waar er maar een paar honderd van waren, maar @Ziggo.nl @Quicknet.nl @Home.nl @Casema.nl @upcmail.nl @chello.nl @a2000.nl blijven actief vanwege de vele klanten die via deze emailadressen al tig jaar al hun belangrijke email laten lopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78713Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23503Likes

Nee, dat verhaal doet al al 14 jaar de ronde en destijds was het wel een overweging van Ziggo, werd door de helpdesk ook verteld.

Maar door vele protesten is dat toen opnieuw bekeken en het bleek dat dit teveel klanten zou treffen en dat onzalige plan is toen in de prullenbak verdwenen en ligt inmiddels helemaal onderop de prullenbak, waarschijnlijk is het daar zelfs niet meer te vinden, zo platgedrukt dat het vergaan is.

 

Het zou ook nu veel te veel klanten treffen die al heel lang bij Ziggo zijn en dat zou zeker, door het in de steek laten van deze oude klanten, een overweging gaan worden om over te stappen op de glasvezel of naar een andere provider, als toch alle vrienden en kennissen en werkgevers en forums en informatie websites en alle webwinkels en alle overheden en ziekenhuizen en artsen en apotheken overgezet zouden moeten gaan worden op een Ziggo of ander emailadres, omdat home.nl zou verdwijnen.

 

Er zijn ooit een paar zeer oude mailadressen verwijderd, waar er maar een paar honderd van waren, maar @Ziggo.nl @Quicknet.nl @Home.nl @Casema.nl @upcmail.nl @chello.nl @a2000.nl blijven actief vanwege de vele klanten die via deze emailadressen al tig jaar al hun belangrijke email laten lopen.

20jaarklant
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is wel een geruststellende gedachte! Dankjewel!