Hallo deskundigen.
Vraagje, ik zie dat deze verbinding tot stand is gebracht , mijn vraag is klopt dit als je alleen wifi gebruikt voor internet verbinding en verder geen lan?
Melding als boven genoemd : GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip
En verder wat houd deze melding in : Illegal - Dropped INPUT packet: src=109.237.98.235
Het gaat om een Connect Box.
Bvd.
Pred.
Opgelost! Ga naar oplossing.
lan = is alle aangesloten apparaten op het modem dus zowel via wifi als ethernet bekabeld
Het andere event is een inkomende (unsollicited) verbinding vanaf internet die werd geweigerd door de firewall.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
lan = is alle aangesloten apparaten op het modem dus zowel via wifi als ethernet bekabeld
Het andere event is een inkomende (unsollicited) verbinding vanaf internet die werd geweigerd door de firewall.
Dank je voor je reactie Robin, ik vermoede al dat het niet heel ernstig zou zijn maar het leest wat vreemd aan voor een noob, Het klopt idd dat ik ook een desktop heb staan hierzo maar alleen al een tijdje niet op stroom en de lan is ingeplugd, maar die is al zeker in geen 2 jaar meer gebruikt , het werkt nog wel allemaal.
Hoi Tobia.
Dank je voor je info en ook goed te weten dat de firewall nog steeds lekker bezig is 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.