1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Pred

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip

Hallo deskundigen.

Vraagje, ik zie dat deze verbinding tot stand is gebracht , mijn vraag is klopt dit als je alleen wifi gebruikt voor internet verbinding en verder geen lan?

Melding als boven genoemd : GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip

En verder wat houd deze melding in : Illegal - Dropped INPUT packet: src=109.237.98.235

Het gaat om een Connect Box.

Bvd.

Pred.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
MR_CHIP

Level 19
  • 12891Posts
  • 138Oplossingen
  • 4319Likes

lan = is alle aangesloten apparaten op het modem dus zowel via wifi als ethernet bekabeld

Bekijk in context

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34545Posts
  • 2537Oplossingen
  • 17400Likes

Het andere event is een inkomende (unsollicited) verbinding vanaf internet die werd geweigerd door de firewall.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
MR_CHIP

Level 19
  • 12891Posts
  • 138Oplossingen
  • 4319Likes

lan = is alle aangesloten apparaten op het modem dus zowel via wifi als ethernet bekabeld

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34545Posts
  • 2537Oplossingen
  • 17400Likes

Het andere event is een inkomende (unsollicited) verbinding vanaf internet die werd geweigerd door de firewall.

Pred
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank je voor je reactie Robin, ik vermoede al dat het niet heel ernstig zou zijn maar het leest wat vreemd aan voor een noob, Het klopt idd dat ik ook een desktop heb staan hierzo maar alleen al een tijdje niet op stroom en de lan is ingeplugd, maar die is al zeker in geen 2 jaar meer gebruikt , het werkt nog wel allemaal.

Pred
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Tobia.

Dank je voor je info en ook goed te weten dat de firewall nog steeds lekker bezig is 🙂