Vraag
Reacties
Szig-2
Level 2

Fritzbox overgenomen, cm mac werkt niet

Ik heb een fritzbox 6660 overgenomen van de vorige klant hier die nu weg is bij ziggo. Die werkte prima. Nu wil ik deze aansluiten. Als ik de cm mac invul krijg ik te zien dat het niet werkt. Klantenservice komt er niet uit en verwijst me naar het forum. Is de cm mac nog ergens aanwezig in het netwerk? Kan deze worden afgemeld?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
23 Reacties 23
RG76
Level 2

Ik heb exact hetzelfde, mac aanmelden geeft niet gelukt. Volgens de moderators kunnen ze het niet handmatig aanpassen.

Ik heb al van alles geprobeerd en ben door de opties heen, iemand die mij zou kunnen helpen?

0 Kudos
Szig-2
Level 2
Topicstarter

Balen hier. Nog steeds geen eigen fritz hier op de kabel. Is bij iemand anders wel gelukt?

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Szig-2 ,

Op 16 april is de Vodafone & Ziggo app bijgewerkt naar versie 8.166.1. Wil je deze update installeren en het daarna nogmaals proberen? Lukt het dan nog steeds niet, wil je dan de appversie en buildversie uit de appinformatie halen en in dit topic plaatsen? Vermeld daarbij ook je toestelmodel en de Android- of iOS-versie die je gebruikt.

0 Kudos
Szig-2
Level 2
Topicstarter

Zelfde issue nog steeds, niet gelukt aan tr melden, neem contact op met klantenservice.

 

Samsung S23+ Android 14, laatse versie.

 

Vodafone app versie 8.167.0 uit de google play store

0 Kudos