Ik heb een fritzbox 6660 overgenomen van de vorige klant hier die nu weg is bij ziggo. Die werkte prima. Nu wil ik deze aansluiten. Als ik de cm mac invul krijg ik te zien dat het niet werkt. Klantenservice komt er niet uit en verwijst me naar het forum. Is de cm mac nog ergens aanwezig in het netwerk? Kan deze worden afgemeld?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb exact hetzelfde, mac aanmelden geeft niet gelukt. Volgens de moderators kunnen ze het niet handmatig aanpassen.
Ik heb al van alles geprobeerd en ben door de opties heen, iemand die mij zou kunnen helpen?
Balen hier. Nog steeds geen eigen fritz hier op de kabel. Is bij iemand anders wel gelukt?
Goedemorgen @Szig-2 ,
Op 16 april is de Vodafone & Ziggo app bijgewerkt naar versie 8.166.1. Wil je deze update installeren en het daarna nogmaals proberen? Lukt het dan nog steeds niet, wil je dan de appversie en buildversie uit de appinformatie halen en in dit topic plaatsen? Vermeld daarbij ook je toestelmodel en de Android- of iOS-versie die je gebruikt.
Zelfde issue nog steeds, niet gelukt aan tr melden, neem contact op met klantenservice.
Samsung S23+ Android 14, laatse versie.
Vodafone app versie 8.167.0 uit de google play store
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.