Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedenavond!
Ik wil mijn ubee evw321 router vervangen door mijn nieuwe Fritzbox 7590. Heb ik hier een toegangscode van Ziggo voor nodig om het te accepteren? Ik kan in ieder geval niets vinden bij mijn account.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat gaat niet lukken, de FRITZ!Box 7590 bevat namelijk een DSL-modem, geen kabelmodem. Je hebt een 6591, 6660 of 6690 nodig om de EVW3210 te vervangen. De 7590 kun je wel als router + AP gebruiken achter de EVW3210, idealiter met die laatste in bridge mode.
Op de Ziggo site vind ik onderstaand:
Dat gaat niet lukken, de FRITZ!Box 7590 bevat namelijk een DSL-modem, geen kabelmodem. Je hebt een 6591, 6660 of 6690 nodig om de EVW3210 te vervangen. De 7590 kun je wel als router + AP gebruiken achter de EVW3210, idealiter met die laatste in bridge mode.
Welke Fritz box ben je precies aan het installeren?
Zoals eerder aangegeven kun je de FRITZ!Box 7590 niet op deze manier installeren, dit type is niet geschikt om een kabelmodem te vervangen. Je kunt de 7590 alleen als losse router + AP installeren achter de EVW3210, dus zonder het modem van de FB te gebruiken.
Dat wordt dan morgen terug naar de mediamarkt! Dankje voor de reactie! Had je eerste bericht gemist tobias!
Dat gaf ik eerder aan, je kunt de 7590 wél als losse router + AP of enkel als AP installeren met die tweede optie, maar je bent dan alsnog afhankelijk van de EVW3210. Alleen een 6591, 6660 of 6690 kan direct op coax worden aangesloten en de EVW3210 (of een ander type kabelmodem) vervangen.
Dankje voor je snelle reactie en geduld bij deze noob!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...