Vreemdprobleem

Level 3
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Fritzbox 6690 krijgt geen verbinding

Hallo

Ik had een vraag.

over mijn modem keuze ik had toen genomen Fritz 6660 die heeft het gelijk gedaan bij bezorging zo een maand of 2 ongeveer.

alleen ineens vandaag tijdens uitval bezigheden bij mijn adres stopt het ermee.

misschien kan dit erbij helpen mijn ziggo modem heb ik op aangesloten en internet deed het wel toen. maar ik vraag mij af is kan het zijn dat ziggo mijn modem heeft eruit gehaald en ik die opnieuw moet activeren.

Bedankt alvast voor het meekijken 

 

ziggofritzbox.png

30 Reacties 30
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Vreemdprobleem hallo, even geluid van ons!

We zijn je niet vergeten hoor. Er wordt nog steeds hard aan gewerkt, binnen niet al te lange tijd wordt een oplossing verwacht. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Vreemdprobleem daar zijn we weer. Er is progressie in deze zaak, maar er moet nog meer nazoekwerk gedaan worden om dit verder op te lossen. Meer informatie heb ik helaas even niet.

Dankje voor het geduld! 

Vreemdprobleem
Topicstarter
Level 3
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Jacob He ik zag dat er een oplossing was uitgerold maar mijn eigen modem is nog steeds niet werkend

bertus12

Level 8
  • 215Posts
  • 7Oplossingen
  • 119Likes

@Vreemdprobleem Het vreemde is dat ik geen bericht heb gezien "de oplossing/fix/update is uitgerold".

Ik heb alleen gezien dat men iets uitgerold heeft om nog meer/betere informatie te verzamelen om het probleem te analyseren.

 

Verder heb ik 1 (of 2) personen gezien die gemeld hebben waar het Activeren van het Eigen Modem weer werkte.

Maar ook daar, verwarring alom:

  • Werkt het alleen in Android? Dat lijkt niet een definitief ja/nee. Alhoewel de mensen die het voor elkaar kregen het via een Android telefoon gedaan hebben.
  • Werkt het alleen voor een aansluiting Met- of juist Zonder-Ziggo-Telefonie? Ook daar lijkt geen duidelijk over. Wel is het zo dat de App nu andere invulvelden laat zien als je alleen Internet hebt (dan alleen de MAC/CM MAC invulbaar) of als je ook Ziggo-Telefonie hebt (dan is ook het MTA-MAC invulbaar).

Kortom, ik ben bang dat het gewoon nog "volledig in onderzoek" is.

Vreemdprobleem
Topicstarter
Level 3
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@bertus12  bedankt voor aanvulling

Met uitgerold bedoeld ik zeg maar meer een test. Ik gebruik android ook en zie ook alleen 3 velden mac adress. De ander twee had ik niet ingevuld. Ik zat met het probleem dat het heeft gewerkt en erna eruit gekickt was.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Goedemorgen @Vreemdprobleem er is sinds gisteren weer een update; er was een fix uitgerold maar er zijn nog steeds mensen die de melding krijgen dat het registreren niet werkt. Het probleem is opnieuw aangekaart bij de oplospartij.  Hopelijk heb je nog een beetje geduld over! 

Vreemdprobleem
Topicstarter
Level 3
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ok bedankt @Judith ik probeer van af nu een keer perdag in te vullen. of moet ik dat juist niet doen

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

@Vreemdprobleem dat mag natuurlijk, mits dat geen frustratie bij je oplevert natuurlijk, want dat is nergens goed voor. Via dit topic houden we je ook op de hoogte! 

Vreemdprobleem
Topicstarter
Level 3
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Voor mij werkt het weer eindelijk 

 

mischien dat dit helpt voor anderen de modem was op bridgemodus. gister was het uitgeschakeld en of er is pas vandaag een nog iets gedaan bij ziggo. waardoor het nu weer werkt

 

Eddie the Eagle

Level 9
  • 333Posts
  • 5Oplossingen
  • 90Likes

Was je eigen modem dan per abuis in bridge mode gezet door Ziggo of is dat de bedoeling dat ie in bridge mode staat ?

Vreemdprobleem
Topicstarter
Level 3
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

He dat was de bedoeling 

Uitgelicht topic