1
Vraag
2
Reacties
Raimond34

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Fritxbox 6690 vrijschakelen om haar te kunnen gebruiken

Wil mijn Fritzbox 6690 kabelmodem gebruiken ipv de ziggo connect box. Via topics etc las ik dat ik Ziggo moest bellen opdat deze de modem kan vrijschakelen en dat ze mijn mac adres en serialnummer van de modem nodig hebben. Bel ik naar Ziggo (30 minuten wachten), krijg ik te horen dat Ziggo dit (nog) niet kan. Op vragen als wanneer dan wel, etc gaf meneertje aan dat hij met mij geen discussie wilde aangaan. 

Wie kan mij helpen?

raimond

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 1446Posts
  • 167Oplossingen
  • 896Likes
6 Reacties 6
Karel.

Level 16
  • 1446Posts
  • 167Oplossingen
  • 896Likes
Raimond34
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Karel,

Dank je wel voor je reactie.  In de uitleg staat dat je contact dient op te nemen via de chatbutton. Heb ze een bericht gestuurd via de ziggo app, maar na 24 uur nog steeds geen reactie.  Of zie ik de specifieke chatbutton over het hoofd.

Karel.

Level 16
  • 1446Posts
  • 167Oplossingen
  • 896Likes

Ik maak geen gebruik van de app. en heb geen ervaring met de chat met ziggo.

Probeer het opnieuw of op een werkdag of via een webbrowser. 

Raimond34
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Karel,

uiteindelijk gelukt. Aan de rechterkant dan de pagina zag ik een chat tab.  Ene Rob heeft het nu geregeld.  Ga ik van uit. Maar bedankt voor je reactie.

FRITZ!webcare

Level 4
  • 32Posts
  • 3Oplossingen
  • 32Likes

Dag @Raimond34

Als fabrikant van de FRITZ!Box 6690 Cable kunnen we je de installatie-handleiding voor dit FRITZ!Box-model aanraden (mocht je deze nog niet hebben gevonden). 

Nadat Ziggo het CM-MAC adres van je FRITZ!Box 6690 Cable heeft geregistreerd, krijgt de FRITZ!Box automatisch het juiste configuratiebestand (bootfile) toegestuurd en kun je verbinding maken met het internet.

Dit proces duurt maximaal 1 werkdag.

Hopelijk helpt deze informatie je verder. 

Mocht je verdere vragen over de functies van de FRITZ!Box hebben, kun je direct contact met de FRITZ! Support opnemen via https://nl.avm.de/service/ondersteuning/. 

Vriendelijke groeten uit Berlijn, 

Je FRITZ! Support-team 

Raimond34
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Frtizbox werkt nu. Was wat foutgegaan bij Ziggo. Ze hebben dit netjes telefonisch medegedeeld en het probleemopgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic