@HCL1991 Wat frappant! Hij geeft vanuit jouw kant inderdaad een heel ander beeld. Ik heb het modem in al onze systemen bekeken ter controle, en allemaal geven ze routermodus aan. Daar loopt iets niet helemaal lekker, zou je misschien het modem terug kunnen zetten naar de standaard instellingen (fabrieksreset) en vanuit daar weer in bridge zetten?
Qua wegvallen zie ik de modem resets ook, maar ik zie geen verbanden met bijvoorbeeld het signaal. Wel zijn op dit modem bepaalde frequenties uitgeschakeld vanwege kabelinterferentie. Dit wordt gedaan om signaalverstoringen te vermijden en kan worden veroorzaakt door slechte materialen, verkeerde montage of kabelschade. Aangezien er ook kabelschade was geconstateerd, denk ik dat we onze dader hebben gevonden. Het kan zijn dat je hierdoor ook problemen hebt ervaren.
Mocht de fabrieksreset niet uitmaken, kunnen we een monteur voor je inplannen om in de eerste plaats te controleren of de kabelschade geheel is verholpen en om te kijken of we deze frequenties weer voor je kunnen inschakelen.