Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hlpdsk wrote:
@SusieQ100:
Ik mis nog 1 instelling bij je opsomming: verificatie vereist/identiteitscontrole moet AAN staan, dus een vinkje bij die vraag zetten.
Dat zou het probleem op kunnen lossen.
Lukt het verzenden van e-mail wel?
SusieQ100 wrote:
Ik krijg steeds de volgende probleem als ik mijn emails wil lezen met Windows Live Mail:
Bericht:
De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.
De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem.
Configuratie:
Account: Ziggo (**********)
Server: imap.ziggo.nl
Gebruikersnaam: ********@ziggo.nl
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): 1
CODE: 800ccc0e
Ik heb de stappenplan meerdere keren gevolgd voor de zekerheid, en heb grondig gezocht op internet voor de oplossing, maar alles is goed ingesteld en toch krijg ik dit melding. Als iemand een oplossing weet zou ik erg blij mee zijn!
HenkJongeneel wrote:SusieQ100 wrote:
Ik krijg steeds de volgende probleem als ik mijn emails wil lezen met Windows Live Mail:
Via Accounts/eigenschappen/geavanceerd/Time-outs van de server schuif van Kort naar Lang gezet/toepassen/ok.
Deze instelling op deze manier wijzigen, heeft bij mij het probleem opgelost.
Bericht:
De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.
De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem.
Configuratie:
Account: Ziggo (**********)
Server: imap.ziggo.nl
Gebruikersnaam: ********@ziggo.nl
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): 1
CODE: 800ccc0e
Ik heb de stappenplan meerdere keren gevolgd voor de zekerheid, en heb grondig gezocht op internet voor de oplossing, maar alles is goed ingesteld en toch krijg ik dit melding. Als iemand een oplossing weet zou ik erg blij mee zijn!
LauraG wrote:
Henk Jongeneel: Heel erg bedankt voor je tips!!!
Na een aantal keren bellen met ziggo en zoeken op het internet, heb jij me de oplossing gegeven:
het aanvinken van "Verwijderde items definitief verwijderen bij het verlaten van IMAP-mappen"
was bij mij de oplossing van het probleem!!
SUPER!
Dank je, HENK!:D
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.