1
Vraag
2
Reacties
Hans5304

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding bij koppelen nieuw e-mailadres (MS-account) in Outlook 2010

Mijn huidig emailprogramma is outlook 2010 en opgenomen in ziggo-mailaccountomgeving. 

Nu heb ik gisteren een MS-account aangemaakt waarbij ik een nieuw emailadres kreeg.

Ik heb daarna het nieuwe emailadres gekoppeld binnen de ziggo-accountomgeving.

Bij het opnieuw openen van het emailprogramma kreeg ik de melding dat de 'beheerder' van MS Exchange de versie heeft geblokkeerd. MS outlook kan niet starten. Het bestand c:\users\user1\appdata\local\MS\outlook\J.........3@outlook.com.ost is geen outlook-gegevensbestand (.OST)

Hoe kan ik de blokkade weer opheffen?

Hans

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Hans5304  schreef:

Mijn huidig emailprogramma is outlook 2010 en opgenomen in ziggo-mailaccountomgeving. 

Nu heb ik gisteren een MS-account aangemaakt waarbij ik een nieuw emailadres kreeg.

Ik heb daarna het nieuwe emailadres gekoppeld binnen de ziggo-accountomgeving.

Bij het opnieuw openen van het emailprogramma kreeg ik de melding dat de 'beheerder' van MS Exchange de versie heeft geblokkeerd. MS outlook kan niet starten. Het bestand c:\users\user1\appdata\local\MS\outlook\J.........3@outlook.com.ost is geen outlook-gegevensbestand (.OST)

Hoe kan ik de blokkade weer opheffen?

Hans

 



Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik denk dat het op je Pc mis gaat ... probeer in deze omgeving je antwoord te vinden ? 

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/outlook-gegevensbestanden-pst-en-ost-herstellen-25663bc3-...

 

https://learn.microsoft.com/nl-nl/outlook/troubleshoot/data-files/errors-have-been-detected-in-.ost-...

 

Ik weet het ook niet 100 % zeker maar ff zoeken kan geen kwaad.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@Hans5304  schreef:

Mijn huidig emailprogramma is outlook 2010 en opgenomen in ziggo-mailaccountomgeving. 

Nu heb ik gisteren een MS-account aangemaakt waarbij ik een nieuw emailadres kreeg.

Ik heb daarna het nieuwe emailadres gekoppeld binnen de ziggo-accountomgeving.

Bij het opnieuw openen van het emailprogramma kreeg ik de melding dat de 'beheerder' van MS Exchange de versie heeft geblokkeerd. MS outlook kan niet starten. Het bestand c:\users\user1\appdata\local\MS\outlook\J.........3@outlook.com.ost is geen outlook-gegevensbestand (.OST)

Hoe kan ik de blokkade weer opheffen?

Hans

 



Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik denk dat het op je Pc mis gaat ... probeer in deze omgeving je antwoord te vinden ? 

 

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/outlook-gegevensbestanden-pst-en-ost-herstellen-25663bc3-...

 

https://learn.microsoft.com/nl-nl/outlook/troubleshoot/data-files/errors-have-been-detected-in-.ost-...

 

Ik weet het ook niet 100 % zeker maar ff zoeken kan geen kwaad.

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Een MS-account (lees email-adres bv hotmail.com ) werkt niet met meer met Outlook 2010.

Outlook 2010 is ook al ruim 2 jaar EOL.

Je moet minimaal Outlook 2013 hebben.

Hans5304
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank Ronihd,

Het was even zoeken in de doorgegeven links maar oplossing uiteindelijk gevonden👍

Hans5304
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oplossing inmiddels gevonden maar ook ontdekt dat ik naar een hogere versie van Outlook moet overstappen.

Dank voor je reactie.

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Als je voorlopig weer jaren gebruik wil maken van een volledige outlook kijk dan in de webshop van een grote landelijke krant. Die heeft Office 2021 goedkoop in de aanbieding. Is goedkoper dan abonnement op Office365 en geen jaarlijkse terugkerende kosten.

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Voor 15 euro Office 2021. Is Legaal en het werkt. Wel telefonisch activeren, maar dat is zo gedaan.

**Moderator: Link verwijderd**

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

ik heb deze zelf voor € 7,45 gekocht.  

**Moderator: Link verwijderd**

Richard G.

Level 16
  • 1688Posts
  • 84Oplossingen
  • 857Likes

Dat is niet juist wat je zegt. Het kan niet meer middels de exchange optie.

Maar een hotmail/outlook.com/live.nl werkt nog wel degelijk met Outlook 2010, kwestie van goed instellen.

Mijn zus werkt ook nog met Outlook 2010 en gebruikt ook gewoon haar outlook.com mail account ermee.

 

Uiteraard is het beter eens te upgraden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @S4R, @puppie,

 

Hoewel ik snap dat het meestal goed gaat en jullie TS graag verder willen helpen, blijven dit soort websites de zogenaamde "Grey market" waarin nooit 100% te achterhalen is waar de keys vandaan komen en vaak tegen de ToS van Microsoft is. Ik heb uit voorzorg daarom jullie links verwijderd.

 

Ik zie dat @Hans5304 inmiddels antwoord op z'n vraag heeft en hopelijk snel weer gebruik kan maken van Outlook.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

@Alex perfect......het is zo te vinden op het www.

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Ik heb er al weet ik niet hoeveel verkocht aan klanten (voor de kostprijs) en is nog nooit verkeerd gegaan.

Je belt zelf MS op voor activatie ( je krijgt niet echt iemand aan de lijn) en gaan met die banaan.

Dus welk grijs gebied als MS er zelf ook aan meewerkt.

 

Het enige nadeel van deze licentie dat die niet meer te gebruiken is op een andere/nieuwe pc. Maar ja voor dat geld kan je geen buil vallen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic