1
Vraag
2
Reacties
EsthervL71

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Foutmelding Netflix NW-2-4

Sinds ik over ben op Ziggo, problemen met Netflix (alleen op tv). Melding zoals hierboven. Maanden was dit alleen op zondag (???), maar nu  al 2 weken. Alles in voorgaande topics al geprobeerd. Van Ziggo extra wifiboosters ontvangen (netjes!) , maar helaas....... De andere apps op de tv werken overigens wel.

Is er ondertussen een oplossing voor? Ik baal er enorm van! 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7539Posts
  • 333Oplossingen
  • 3837Likes

Heb je soms een UTP (netwerk) kabel tussen de mediabox xl en de connectbox? Zo ja,. verwijder deze.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57582Posts
  • 3832Oplossingen
  • 14034Likes

***

Sparco1955
Expert
Expert
  • 1767Posts
  • 171Oplossingen
  • 456Likes
EsthervL71
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sparco1955, 

Dit werkte de vorige keer bij mij ook, maar deze keer helaas niet . Straks misschien nog maar eens proberen !

Dank je wel 😊

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3151Posts
  • 276Oplossingen
  • 511Likes

Hoi @EsthervL71,

Nu ben ik benieuwd, heb je al een tweede poging gedaan en was die wel succesvol?

EsthervL71
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het vanmiddag gedaan. 50 minuten alle kabels uit de XL box gehaald en......(tromgeroffel) hij doet het weer!!! Toch heel vreemd, soms werkt dat maar niet altijd. 

Blijf het mysterie dat ik op zondag geen Netflix heb, maar dat neem ik even voor lief 😁

 

EsthervL71
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het bleek dat ik mijn ziggo modem nog uit had staan, toen deed hij het dus. Nu heb ik mijn Ziggo modem aangezet en Netflix doet het weer niet. 

Opnieuw geprobeerd, modem weer uit en Netflix doet het weer  

Heb ik iets verkeerd gedaan bij het modem? Kabel teveel of te weinig?  Ik hoop dat iemand de oplossing heeft    

 

 

 

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7539Posts
  • 333Oplossingen
  • 3837Likes

Heb je soms een UTP (netwerk) kabel tussen de mediabox xl en de connectbox? Zo ja,. verwijder deze.

EsthervL71
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die zat er inderdaad tussen!  Er tussenuit gehaald, modem aan en Netflix doet het! Hopelijk blijft dat zo en anders kom ik weer terug hier 😅.

Fijne feestdagen en bedankt! 🌲🌟😊👍

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7539Posts
  • 333Oplossingen
  • 3837Likes

Graag gedaan, prettige feestdagen en veel plezier met Netflixen.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.