06dec21
Bij het inloggen op de site van OHRA, (https://login.ohra.nl/), krijg ik na het invullen van mijn e-mailadres en password een mededeling van Ziggo Bankiersbeveiliging. Deze vraagt toestemming om door te gaan met
https://www-ohra-nl.auth.eu-west-1.amazoncognito.com/saml2/idpresponse
Ziggo heeft deze sessie geblokkeerd
Voordat ik hierop kan reageren kom ik op een (nieuwe) grijze pagina met daarop de mededeling
Er is een fout opgetreden met de opgevraagde pagina
Daarna kan ik niets anders doen dan terug gaan naar de google-browser.
Ik krijg niet de gelegenheid dit adres in de lijst van toegestane en geblokkeerde websites van Ziggo Safe online op te slaan (hetgeen ik zeker niet doe ! voordat ik weet wat hier precies aan de hand is !).
Wie kan mij advies geven en op weg helpen hoe ik weer toegang kan krijgen tot mijn informatie bij OHRA ?
In dat geval, bij voorbaat dank.
PS : Deze vraag heb ik ook voorgelegd bij OHRA, maar die heeft hierop nog niet gereageerd.