Ik ben via de Ziggo op jullie forum gekomen omdat ziggo er zelf niet uit komt.
Sinds een dikke week kan mijn vrouw niet meer op de website "www.yoox.com" een site waar zij erg veel kleding besteld.
Op mijn eigen netwerk met de thuis modum komen we er niet op. Het de Ziggo wifispots kom ik wel op de site. Ook via de hotspot 5G van de telefoon werkt het ook, maar dit gaat onnodig data kosten.
Ik ben gisteren in gesprek gegaan met Ziggo klantenhulp, deze hebben mijn thuisnetwerk goed bekeken diverse resetst uitgevoerd maar niet werkend gekregen.
Ze denken dat het een proxy instelling is.
Zou dit forum mij uitkomst kunnen bieden wat het probleem is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vrijwel altijd gebeurt dit omdat "www.yoox.com" of zijn hoster jouw ip adres geblokkeerd heeft.
Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.
Neem contact op met één van deze partijen.
Vaak worden dit soort blokkades overigens automatisch na enige tijd opgeheven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vrijwel altijd gebeurt dit omdat "www.yoox.com" of zijn hoster jouw ip adres geblokkeerd heeft.
Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.
Neem contact op met één van deze partijen.
Vaak worden dit soort blokkades overigens automatisch na enige tijd opgeheven.
en wat soms ook wel eens wil helpen is om de cache te verwijderen evenals de cookies.
Idd vandaag konden we weer gewoon inloggen, bedankt voor je reactie
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.