1
Vraag
2
Reacties
Marcoruigrok197

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding: Acces denied op een website

Ik ben via de Ziggo op jullie forum gekomen omdat ziggo er zelf niet uit komt.

 

Sinds een dikke week kan mijn vrouw niet meer op de website "www.yoox.com" een site waar zij erg veel kleding besteld.

Op mijn eigen netwerk met de thuis modum komen we er niet op. Het de Ziggo wifispots kom ik wel op de site. Ook via de hotspot 5G van de telefoon werkt het ook, maar dit gaat onnodig data kosten.

 

Ik ben gisteren in gesprek gegaan met Ziggo klantenhulp, deze hebben mijn thuisnetwerk goed bekeken diverse resetst uitgevoerd maar niet werkend gekregen.

Ze denken dat het een proxy instelling is.

Zou dit forum mij uitkomst kunnen bieden wat het probleem is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vrijwel altijd gebeurt dit omdat "www.yoox.com of zijn hoster jouw ip adres geblokkeerd heeft.

Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.

 

Neem contact op met één van deze partijen.

 

Vaak worden dit soort blokkades overigens automatisch na enige tijd opgeheven. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vrijwel altijd gebeurt dit omdat "www.yoox.com of zijn hoster jouw ip adres geblokkeerd heeft.

Dat kan bijv. gebeuren na teveel ongeldige inlogpogingen.

 

Neem contact op met één van deze partijen.

 

Vaak worden dit soort blokkades overigens automatisch na enige tijd opgeheven. 

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

en wat soms ook wel eens wil helpen is om de cache te verwijderen evenals de cookies.

Marcoruigrok197
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Idd vandaag konden we weer gewoon inloggen, bedankt voor je reactie 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic