Ik krijg regelmatig de foutmelding 550 : "Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table"
Ik druk dan gewoon op beantwoording van de e-mail.
Indien ik een nieuwe e-mail maak (met hetzelfde e-mailadres) dan kan ik wel mailen.
Maar dit werkt absoluut niet handig.
Ik moet mails kunnen beantwoorden - ik gebruik mijn mail zakelijk.
Ik heb dit al vele malen bij Ziggo aangekaart, niemand die dit kan oplossen bij Ziggo.
Ik mail via www.ziggo.nl/mail
De enige oplossing die Ziggo biedt is mailen via https://mail.ziggo.nl/appsuite
Ik vind dat geen oplossing, deze website verschijnt niet via www.ziggo.nl
Ik verstuur geen 50 mails per dag. Soms enkele, soms 10.
Dus het kan ook niet als spam worden gezien.
Kan iemand van Ziggo dit svp nu eens oplossen.
Ik word gek van de steeds niet-werkende mail.
Mailen vanuit mijn telefoon is ook geen optie.
Als ik in het buitenland zit, dan wordt mijn mail onmiddellijk geblokkeerd door Ziggo indien ik een (1) bericht vanuit het buitenland via mijn telefoon verstuur, omdat Ziggo denkt dat ik ben gehackt omdat ik mails vanuit het buitenland stuur
Kan iemand dit svp oplossen, ik heb deze problemen al meer dan een jaar.
En het aantal mails dat niet verstuurd kan worden wordt steeds frequenter.