Hallo Emails, komen weer terug.
Vooral van kpn en planet adressen.
Inkomende mail ziggo of van een website , het maakt niet uit ze komen weer terug.
Hoe is dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo bedankt voor jullie reacties!
zie niet waar ik de vraag kan stoppen.
Door abuse@kpn.com het team snel geholpen, het filter van KPN/ Planet, stond te streng afgesteld… voor de mailing van mij.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk vind je in dit topic je antwoord:
Hi @hnftj. Welkom op de Ziggo Community.
Behoorlijk onhandig dat je geen e-mails kunt versturen In ons digitale tijdperk is de e-mail onmisbaar, dus logisch dat je dit graag snel opgelost wilt zien. Ik zie dat @Be rt je al een handig topic hebt gestuurd. Laat ons vooral weten of één van deze tips het euvel oplost.
Hallo bedankt voor jullie reacties!
zie niet waar ik de vraag kan stoppen.
Door abuse@kpn.com het team snel geholpen, het filter van KPN/ Planet, stond te streng afgesteld… voor de mailing van mij.
Alleen Ziggo moderators kunnen dit topic afsluiten.
Dank voor je bericht, dat kan anderen die hier tegenaan lopen ook weer op weg helpen.
In ieder geval veel mailsucces gewenst verder.
Fijn dat de aap uit de mouw is @hnftj! Bedankt voor het delen van deze oplossing. Ik zal dit draadje dan ook voor je laten sluiten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.