Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
hnftj
Level 1

Foutmelding 550: Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Hallo Emails, komen weer terug.

Vooral van kpn en planet adressen.

Inkomende mail  ziggo of van een website , het maakt niet uit ze komen weer terug.

Hoe is dit op te lossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hnftj
Level 1
Topicstarter

Hallo bedankt voor jullie reacties!

zie niet waar ik de vraag kan stoppen.

Door abuse@kpn.com    het team snel geholpen,  het filter van KPN/ Planet, stond te streng afgesteld… voor de mailing van mij.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @hnftj. Welkom op de Ziggo Community.

Behoorlijk onhandig dat je geen e-mails kunt versturen In ons digitale tijdperk is de e-mail onmisbaar, dus logisch dat je dit graag snel opgelost wilt zien. Ik zie dat @Be rt je al een handig topic hebt gestuurd. Laat ons vooral weten of één van deze tips het euvel oplost. 

0 Kudos
hnftj
Level 1
Topicstarter

Hallo bedankt voor jullie reacties!

zie niet waar ik de vraag kan stoppen.

Door abuse@kpn.com    het team snel geholpen,  het filter van KPN/ Planet, stond te streng afgesteld… voor de mailing van mij.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Alleen Ziggo moderators kunnen dit topic afsluiten.

Dank voor je bericht, dat kan anderen die hier tegenaan lopen ook weer op weg helpen.

In ieder geval veel mailsucces gewenst verder.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Fijn dat de aap uit de mouw is @hnftj! Bedankt voor het delen van deze oplossing. Ik zal dit draadje dan ook voor je laten sluiten. 

0 Kudos