Het beste advies in deze is in het bericht boven je eigen bericht geplaatst, er zijn allerlei andere wegen, maar dat kan heel lang, met veel verschillende mogelijke oplossingen, gaan duren, met het risico op verdwenen mail.
Ox800CCC92 is duidelijk een inlog probleem op de server via Outlook, dat kan aan de inlog en wachtwoord liggen of aan Outlook zelf waar iets in defect kan zijn.
Voor ik verder iets adviseer, wat je in Outlook zou kunnen gaan wijzigen of Microsoft Outlook reparatie software adviseer te downloaden, zul je eerst een backup moeten maken van je mails naar een .pst bestand volgens de eerdere gebruiksaanwijzing, want als je problemen op gaat lossen in Outlook en het gaat mis, omdat Outlook bij voorbeeld echt kapot is, dan kun je alle mails die nu in Outlook staan kwijtraken.
Voor nu, wijzig het wachtwoord van dat mailadres in Mijn Ziggo en vul dat in als je emailadres in Outlook als Outlook vraagt om een ander wachtwoord in te vullen.
Ben je hier onzeker over en weet je echt niet waar je het zoeken moet, probeer dan iemand te vinden die bij je thuis dit op kan lossen, want op afstand is het heel lastig met een programma als Outlook, wat zo enorm veel mogelijkheden heeft, om al de stappen in tekst uit te leggen aan iemand die de weg niet weet in Outlook.