1
Vraag
2
Reacties
ronoron1

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Fout code 9097

Ik heb sinds een aantal dagen de fout code cs9097 op mijn Samsung Mediabox SMT. Gt 7400 waardoor deze aangeeft dat de box niet is aangesloten op de interactieve diensten heb hierdoor  geen internet en  tv  (zie alleen de zenderkeuzes) 

Ik heb de klantenservice hierover ingelicht en met hun diverse stappen ondernomen maar geen resultaat inmiddels een afspraak gemaakt met een monteur  die door mijn werkzaamheden pas op 11 oktober kan komen. 

wat ik zelf  als eerste heb gedaan   mijn ziggo box die ik in de slaapkamer gebruikt aangesloten op  de kabels waar de Samsung Mediabox is op aangesloten op deze aansluiting  heb ik wel beeld en werkt dit normaal, ik heb ook de kabels van de mediabox van de tv versterker /splitter gehaald en rechtstreeks aangesloten op de Media box ook helaas geen resultaat, de media box aangesloten op de kabels in mijn slaapkamer ook op deze aansluiting de fout code cs 9097 daarna de box meegenomen naar een familie lid die ook een box heeft van Ziggo ook op deze  aansluiting de zelfde foutcode

Lijkt mij toch dat de box defect is heb de mogelijkheid voorgesteld om naar een ziggo winkel te gaan met de kapotte box maar dat kan niet daar de monteur eest langs moet komen om dit eerst ter plekke te constateren dat de box het niet doet op mijn aansluiting.

Ik ben hierdoor erg teleurgesteld in de handelswijze van ziggo waar ik zoals vele jarenlang tot nu  (een tevreden)  klant ben.Mijn vraag is of deze foutcode en mijn check  op het geheel bij andere bekend is en wat hier de uitkomst van is.. 

22 Reacties 22
ronoron1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi 

Ik heb geen poort voor een internet kabel op mijn computer. 

WiFi signaal doet het niet op de Mediabox

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Mogelijk lukt het om de MBXL te bereiken via 192.168.192.1 als je via WiFi van je eigen router bent verbonden.

ronoron1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Beste 

Na alle goede hulp die mij is aangeboden kwam  ik er niet uit, heb een afspraak met de monteur gemaakt deze is gisteren geweest ( fijne monteur👍!) heeft alle bekabeling en aansluitpunten nagelopen en was min of meer uit zijn reactie ter conclusie gekomen dat de mediabox kapot was, heeft een nieuwe box aangesloten die na in werking gesteld te zijn gelijk goed werkte.

Bedankt voor jullie hulp en reacties.

 

Ron

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic