Ik heb sinds een aantal dagen de fout code cs9097 op mijn Samsung Mediabox SMT. Gt 7400 waardoor deze aangeeft dat de box niet is aangesloten op de interactieve diensten heb hierdoor geen internet en tv (zie alleen de zenderkeuzes)
Ik heb de klantenservice hierover ingelicht en met hun diverse stappen ondernomen maar geen resultaat inmiddels een afspraak gemaakt met een monteur die door mijn werkzaamheden pas op 11 oktober kan komen.
wat ik zelf als eerste heb gedaan mijn ziggo box die ik in de slaapkamer gebruikt aangesloten op de kabels waar de Samsung Mediabox is op aangesloten op deze aansluiting heb ik wel beeld en werkt dit normaal, ik heb ook de kabels van de mediabox van de tv versterker /splitter gehaald en rechtstreeks aangesloten op de Media box ook helaas geen resultaat, de media box aangesloten op de kabels in mijn slaapkamer ook op deze aansluiting de fout code cs 9097 daarna de box meegenomen naar een familie lid die ook een box heeft van Ziggo ook op deze aansluiting de zelfde foutcode
Lijkt mij toch dat de box defect is heb de mogelijkheid voorgesteld om naar een ziggo winkel te gaan met de kapotte box maar dat kan niet daar de monteur eest langs moet komen om dit eerst ter plekke te constateren dat de box het niet doet op mijn aansluiting.
Ik ben hierdoor erg teleurgesteld in de handelswijze van ziggo waar ik zoals vele jarenlang tot nu (een tevreden) klant ben.Mijn vraag is of deze foutcode en mijn check op het geheel bij andere bekend is en wat hier de uitkomst van is..