1
Vraag
2
Reacties
Sly1970

Level 2
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Foscam Deurbel VD1 geen verbinding wanneer niet opzelfde wifi netwerk

Hallo ik heb een Foscam videodeurbel VD1 en als ik deze bedraad aansluit met een ethernetkabel dan heb ik gewoon beeld ( verbinding ) wanneer ik thuis ben en ook wanneer ik niet thuis ben.

Maar deze deurbel kan ook via wifi en dan heb ik wel beeld ( verbinding ) wanneer ik thuis ben , maar dan heb ik geen beeld ( verbinding ) wanneer ik niet thuis ben. Heb de camera al opnieuw opgestart maar dat helpt niet

 

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn en nog belangerijker wat zou ik hier aan kunnen doen als ik hem wel via Wifi wil gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

Geef de deurbal dan een vast ip adres zet dan de poort voor portforwarding in je router en bekijk dan de beelden in de app zonder wifi.

Bekijk in context

4 Reacties 4
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

ik ken de software van de deurbel niet maar is het mogelijk om in de app een ip nummer te plaatsen?

Sly1970
Topicstarter
Level 2
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo ja dat is mogelijk, wat stelt u dan voor ? 

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

Geef de deurbal dan een vast ip adres zet dan de poort voor portforwarding in je router en bekijk dan de beelden in de app zonder wifi.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Sly1970 altijd handig, een slimme deurbel. En ook slim dat je even hier komt kijken voor tips en advies.

Heb je het daarmee weten op te lossen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic