Hallo ik heb een Foscam videodeurbel VD1 en als ik deze bedraad aansluit met een ethernetkabel dan heb ik gewoon beeld ( verbinding ) wanneer ik thuis ben en ook wanneer ik niet thuis ben.
Maar deze deurbel kan ook via wifi en dan heb ik wel beeld ( verbinding ) wanneer ik thuis ben , maar dan heb ik geen beeld ( verbinding ) wanneer ik niet thuis ben. Heb de camera al opnieuw opgestart maar dat helpt niet
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn en nog belangerijker wat zou ik hier aan kunnen doen als ik hem wel via Wifi wil gebruiken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geef de deurbal dan een vast ip adres zet dan de poort voor portforwarding in je router en bekijk dan de beelden in de app zonder wifi.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ik ken de software van de deurbel niet maar is het mogelijk om in de app een ip nummer te plaatsen?
Hallo ja dat is mogelijk, wat stelt u dan voor ?
Geef de deurbal dan een vast ip adres zet dan de poort voor portforwarding in je router en bekijk dan de beelden in de app zonder wifi.
@Sly1970 altijd handig, een slimme deurbel. En ook slim dat je even hier komt kijken voor tips en advies.
Heb je het daarmee weten op te lossen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.