Hallo,
Mijn zoon die speelde Fortnite, hij speelt met een headset met voice chat.
Hij heeft sinds 16-07 een nieuwe headset van ons gekregen en toen deed de headset gewoon normaal, tot op het terugkomen van vakantie aan zijn voice chat doet het niet meer. Settings gecheckt met zijn buddy en alles was het zelfde.
Bij de mediamarkt geweest met de switch en headset voor te kijken of de headset kapot was, en hij opent Fortnite bij de mediamarkt, kan daar wel voice chatten met zijn buddys.
Heb ik contact gehad met Nintendo en die zeiden Naar Epic Games gaan vervolgens ben ik naar Epic Games gegaan,ik heb gechat met iemand ( Engels) en die zegt dat het ligt aan de dns settings die moest ik dan veranderen.
Parenting Control staat allemaal uit.
Vervolgens zegt de meneer van epic games je moet naar je provider gaan. Dus bij deze ziggo.
meneer van de ziggo kon mij ook niet verder helpen.
wie kan mij en mijn zoon wel helpen?
groetjes Angelique
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inmiddels opgelost, partner heeft in de modem zelf gekeken naar de instelling, bleek dat we 2 adressen hadden, en hij stond op de langzamere variant l…
toch bedankt voor het meedenken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hebben jullie modem al even 30 seconde of langer van de stroom gehaald en weer opnieuw opgestart en andere apparaten. Daarna even opnieuw proberen wil vaak helpen, zo niet, laat het ons even weten dan kunnen we nog verder kijken zoals het volgende in modem.
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
toevoeging:
via welk platform speelt je zoon Fortnite ?
Hey @Angekas11. Kunnen we je nog helpen? 🙂
Het is inmiddels opgelost, partner heeft in de modem zelf gekeken naar de instelling, bleek dat we 2 adressen hadden, en hij stond op de langzamere variant l…
toch bedankt voor het meedenken.
bedoel je met 2 adressen ipv4 en ipv6 ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.