1
Vraag
2
Reacties
ceesendick

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

FootPrint 6.1.951.28/FPMCP op smartphone bij ziggo.nl

Vorige week Safe Online geïnstalleerd op 4 apparaten, alleen op de smartphone lukt het niet, omdat ik door een FootPrint 6.1.951.28/FPMCP foutmelding niet op de site van ziggo kan komen.
--
The requested URL could not be retrieved

While trying toe retrieve the requested URL the following error was encountered

Invalid hostname

Some aspect of the requested URL is incorrect. Possible problems

Name is unknown

FootPrint 6.1.951.28/FPMCP
--
Samsung Galaxy III Mini, natuurlijk op internet gegoogled, maar er komt geen enkele oplossing voor om bijvoorbeeld een instelling te wijzigen, dus ik hoop op jullie expertise.

Ook de ziggo community geraadpleegd, maar geen enkel item te vinden met die foutmelding.

Ik heb Internet complete en de verbinding is goed en kan gewoon internet gebruiken behalve de site van ziggo.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ceesendick
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels opgelost door andere browser, Firefox, te installeren. Ik kan nu gewoon weer bij ziggo.nl. Daarna geprobeerd met Chrome. Ook weer ok. Daarna met google ook weer ok. Ik snap er verder niets van. Maar mijn probleem is opgelost. Dank voor de reactie.

Bekijk in context

7 Reacties 7
ceesendick
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Samsung Galaxy IIIMini GT-I8190

Androidversie: 4.1.2

Google Chrome: Alle sites werken, behalve ziggo.nl
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Gebruik je een of andere cache of zoiets, er ligt me iets van bij dat dit kan gebeuren als je een (google) versneller aan hebt staan.
ceesendick
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels opgelost door andere browser, Firefox, te installeren. Ik kan nu gewoon weer bij ziggo.nl. Daarna geprobeerd met Chrome. Ook weer ok. Daarna met google ook weer ok. Ik snap er verder niets van. Maar mijn probleem is opgelost. Dank voor de reactie.
trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Ik heb net ook een dergelijke vraag gesteld. Heb hetzelfde probleem. Alleen via mijn chromebook. Heel af en toe werkt het nog wel. Maar zoals vandaag kom ik er nog niet in. Wel via Windows laptop met andere browser, maar zou toch wel willen weten wat het probleem veroorzaakt.

trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Dat zelde probleem heb ik nu ook, niet alleen bij webmail maar ook bij www.ziggo.nl inderdaad,

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @trebor66! Erg zuur dat jij de website van Ziggo ook niet meer altijd kan bezoeken 😞 Krijg je dezelfde foutmelding als hier boven is beschreven? Welke browser gebruik je precies? Heb je de geschiedenis al verwijderd? En via welke browser werkt het wel?

trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Goedemorgen Maud,

Ik had gelezen ergens dat het cache geheugen leeg maken zou kunnen helpen. Ik heb vervolgens de geschiedenis gewist op mijn chromebook (browser Chrome dus), waarna ik weer bij ziggo webmail kon (en op de website).  Dus is er ieder geval een oplossing als ik het probleem nog een keer heb. Dank voor de reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic