SoL blijft melden dat de Firefox extensie moet worden ingeschakeld. Als ik dat probeer te doen verschijnt alleen een blanco pagina. Dat lijkt erg op het eerdere probleem in maart dat opgelost is. Kan het zijn dat Windows 11 op mijn PC een probleem vormt? Hoe los ik dit op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Vincent, dank voor de nu wel concrete beschrijving van een oplossing die @Dave Dave niet gaf. Helaas werkte die beschrijving ook niet want het enige resultaat is en blijft de al eerder beschreven lege pagina die FF opent. Ben toen verder gaan zoeken in FF naar ondersteunde extensies en vond dat de F-secure extensie wel wordt ondersteund, maar 'niet actief beheerd door Mozilla'. Wantrouwt Mozilla F-secure en zo ja is daar dan niets aan te doen? Enfin, na toevoegen van de F-secure browser extensie meldt Ziggo Safe on Line dat de beveiliging compleet is en heb ik weer bankiersbeveiliging. Dus kennelijk zijn die extensies identiek en/of ziet SoL dat zo. Voor mij betekent het dat met deze 'workaround' mijn probleem is opgelost. Deze oplossing kan dus ook voor anderen gelden. Ik markeer jouw reactie nog niet als 'oplossing' omdat duidelijk gemaakt moet worden dat je niet naar de Ziggo browser extensie moet zoeken, maar naar de F-secure extensie.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Klopt Ziggo Safe Online geeft zowel Edge, Chrome, Firefox een extensie als je Popup toestaat die even via slotje de blanco pagina, dan kan hij inladen en kan je hem toestaan. Voor de URL het slotje van de blanco pagina dan even de instellingen veranderen.
Even een andere site maar zo ziet het eruit.
Beste Dave,
Dank voor de reactie, maar ik kan er geen wijs uit worden. Iest te kryptisch omschreven voor mijn begrip. Kun je het nog eens iets uitgebreider uitleggen? Heb in FF de optie pop-up blokkeren uitgezet en daarna opnieuw de extensie van SoL proberen te installeren. Maar ik krijg helemaal geen slotje bij die blanco pagina. Dus begrijp ik niet hoe ik verder moet. Zie bijgevoegd screenshot.
Een blanco pagina is toch geen site?
Nee blanco pagina is geen site dat klopt.
Ik ga even met firefox testen kom ik er op terug
Alavst bedankt voor de moeite.
Beste Dave,
Al resultaten met het testen van FF?
@fres en @Jacob > niet zo hard meer aan me mouwen, heb nu lange fleece trui 😂😉
Ik heb in Windows11 Laptop getest maar inderdaad de extensie loopt in conflict met Edge en Chrome, het werkt wel als je Firefox als je Hoofd browser zet en de extensie activeert, want als je Edge en Chrome open krijg je melding van hier wil de extensie ook in komen te staan, en je kan maar met 1 browser Safe Online kiezen.
Sorry voor de late reactie, mocht anders nog eens voor komen, typ een @ en dan mijn naam Dave! zodat je me naam in de lijst ziet en hem aanklikt, dan zie ik bij meldingen dat ik geroepen wordt. Ik krijg elke dag 40 tot 60 meldingen van topic's door.
@fres ik ben nog even verder aan stoeien met Win11 hoop zsm meer te weten.
Niets meer gehoord sinds het 'even verder stoeien met FF' van @Dave123 van vorige week maandag. Zit nu dus al ruim 4 weken met dit probleem (geen bankiersbeveiliging met name!).
Enige wat mij gelukt is is de extensie in Firefox toevoegen en dan die als vaste browser en eventueel Ziggo Go de Firefox extensie of url toevoegen. Hij zal nog een pagina met Akkoord of Afwijzen geven dan zeg je akkoord. Meer kan ik er niet uithalen. Firefox is op zich wel een stabiele webbrowser maar voor Windows11 zou ik Edge of Chrome overwegen, deze hebben net iets meer ondersteuning.
Beste Vincent, dank voor de nu wel concrete beschrijving van een oplossing die @Dave Dave niet gaf. Helaas werkte die beschrijving ook niet want het enige resultaat is en blijft de al eerder beschreven lege pagina die FF opent. Ben toen verder gaan zoeken in FF naar ondersteunde extensies en vond dat de F-secure extensie wel wordt ondersteund, maar 'niet actief beheerd door Mozilla'. Wantrouwt Mozilla F-secure en zo ja is daar dan niets aan te doen? Enfin, na toevoegen van de F-secure browser extensie meldt Ziggo Safe on Line dat de beveiliging compleet is en heb ik weer bankiersbeveiliging. Dus kennelijk zijn die extensies identiek en/of ziet SoL dat zo. Voor mij betekent het dat met deze 'workaround' mijn probleem is opgelost. Deze oplossing kan dus ook voor anderen gelden. Ik markeer jouw reactie nog niet als 'oplossing' omdat duidelijk gemaakt moet worden dat je niet naar de Ziggo browser extensie moet zoeken, maar naar de F-secure extensie.
Helaas ben ik de afgelopen week getroffen door Corona en heb nauwelijks de Community gezien, en nog steeds niet hersteld. @fres Sorry dat het daarvoor zo lang duurde, Maar Corona pakte me iets harder. Mocht het probleem er nog zijn, laat maar even weten.
Dank voor de uitleg waarom er geen reactie meer kwam. Probleem lijkt nu opgelost. Zie post van gister.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.