1
Vraag
2
Reacties
Steefb

Level 19
Expert
  • 13178Posts
  • 2574Oplossingen
  • 5138Likes

Fijn dat Ziggo me op de gevaren van het internet wijst

Fijn dat Ziggo me op de gevaren van het internet wijst, maar zo langzamerhand ken ik ze wel. 

En ze komen echt van Ziggo, maar een beetje spammen is het wel.

 

Steefb_0-1633441070908.png

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hi @Steefb. Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen en krijg het verzoek om te testen wat er gebeurd wanneer jij je afmeld voor de 'nieuwsbrief' en vervolgens opnieuw aanmeld. Zou je dat willen testen? Mocht dat alsnog hetzelfde resultaat geven, gaan we dat natuurlijk weer doorzetten. Dankjewel alvast!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Steefb

Poeh, dat is wel erg vaak zeg .. Jij kunt het mailtje bijna dromen zeker?!
Staat er in elke mail precies hetzelfde? Of zijn het updates met vernieuwingen? 

Steefb
Topicstarter
Level 19
Expert
  • 13178Posts
  • 2574Oplossingen
  • 5138Likes

Niks over nieuwe dreigingen, Ziggo wil me alleen Safe online L aansmeren.

 

😎Heb even gedacht dit bij abuse te melden , maar ben bang dat dat niets uithaalt.😎

 

 

Steefb_0-1633443015062.png

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Aah oké, duidelijk! En het wordt allemaal naar hetzelfde e-mailadres verstuurd? Of heb je meerder aliassen? 

Steefb
Topicstarter
Level 19
Expert
  • 13178Posts
  • 2574Oplossingen
  • 5138Likes

Zefde adres, ik heb maar 1 ziggo adres.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 955Posts
  • 158Oplossingen
  • 396Likes

We zoeken het uit welke afdeling deze mail stuurt en geven daarbij deze constatering door dat 8x in 4 maanden aan jou sturen wel wat overtrokken is.
 

Steefb
Topicstarter
Level 19
Expert
  • 13178Posts
  • 2574Oplossingen
  • 5138Likes

@Jos @Maud  En vandaag weer een keer dezelfde mail..

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Hi @Steefb. Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen en krijg het verzoek om te testen wat er gebeurd wanneer jij je afmeld voor de 'nieuwsbrief' en vervolgens opnieuw aanmeld. Zou je dat willen testen? Mocht dat alsnog hetzelfde resultaat geven, gaan we dat natuurlijk weer doorzetten. Dankjewel alvast!

Steefb
Topicstarter
Level 19
Expert
  • 13178Posts
  • 2574Oplossingen
  • 5138Likes

@Monica uitschrijving was geen probleem, hoe meld ik me nu weer aan?

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 264Likes

Goeie, dat had ik er even bij moeten zeggen @Steefb

 

  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Klik op Gegevens.
  3. Klik bij Contactvoorkeuren op Wijzig contactvoorkeuren om per informatietype de voorkeuren aan te geven.
  4. Klik op Wijzgingen opslaan.

Het zou kunnen dat alles hier nu nog 'aan' staat, in dat geval raad ik je aan dit morgen even opnieuw te checken. MijnZiggo heeft altijd wat verwerkingstijd nodig. 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic