ik kreeg vandaag de volgende mail
=====
Beste gebruiker ,
We hebben een groot aantal inactieve accounts in onze database opgemerkt, daarom voeren we onderhoud aan ons systeem uit om u beter van dienst te kunnen zijn. Van alle actieve gebruikers wordt verwacht dat ze hun account op onze webpagina activeren Chello.nl om uw Ziggo-account actief en up-to-date te houden.
Als u uw account niet bijwerkt, wordt deze gedeactiveerd, omdat we ervan uitgingen dat deze niet langer actief is in ons systeem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey,
Als je al naar het afzender adres kijkt kan je direct de conclusie trekken dat het fake is.
Mail negeren!!!
kijk voor tips op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/veiligheid/phishing
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey,
Als je al naar het afzender adres kijkt kan je direct de conclusie trekken dat het fake is.
Mail negeren!!!
kijk voor tips op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/veiligheid/phishing
Ik heb de site even bezocht via 4G, zodat ik mijn Ziggo IP-adres niet doorgaf aan de site. Het lijkt erop dat de gegevens vanuit dit formulier naar een database worden verzonden en vervolgens misbruikt kunnen worden door derden. Nietsvermoedende gebruiken zullen hier waarschijnlijk hun Mijn Ziggo-gegevens invoeren. Gelukkig wordt sinds kort wel 2FA gebruikt.
Misschien kan Weebly hierover worden ingelicht door een moderator, zodat de site snel offline gehaald kan worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.