Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Verwijderd account
Niet van toepassing

Face App: gevaarlijk?

Aop geïnstalleerd, face app. Schijnt van Russische makelaardij te zijn. Men verkoopt je gegevens en foto's. Maar de safe browser van Ziggo gaf het als veilig aan. Heeft iemand anders hetzelfde meegemaakt en kun je er nog wat aan doen?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999
Level 17
Persoonlijk vind ik het stemmingmakerij.
Niet alleen bestaat de app al jaren (dus waarom nu ineens een probleem?) , maar ook verzameld iedere app gegevens van je (facebook: gezichtherkenning, telefoonnummer, locatie, emails, chats etc) Google/Alexa/Siri luisteren af in huiskamers etc...

Als je al je halve leven in berichten, foto's en video's op facebook hebt staan, dan maakt die ene foto ook niet veel meer uit lijkt mij.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Nick999
Level 17
Persoonlijk vind ik het stemmingmakerij.
Niet alleen bestaat de app al jaren (dus waarom nu ineens een probleem?) , maar ook verzameld iedere app gegevens van je (facebook: gezichtherkenning, telefoonnummer, locatie, emails, chats etc) Google/Alexa/Siri luisteren af in huiskamers etc...

Als je al je halve leven in berichten, foto's en video's op facebook hebt staan, dan maakt die ene foto ook niet veel meer uit lijkt mij.
0 Kudos