Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
als je van mening bent dat mijn bijdrage je niet helpen of verder van het padje brengen meld ze even ( rapporteer functie) dan zal een mod zo vriendelijk en blij zijn ze te wissen verwacht ik
hanh wrote:klopt maar bij blijven raden is to the point heel erg veel puntjes in IT, dan kan je 1 voro 1 gaan zitten doen of indien de TS ze zoveel mogelijk allemaal afloopt vaak juist e.a. hier verkorten wat tijd betreft.
Hier word ik niet vrolijk van en dit moeten we niet zo willen.
Als je iets rustiger reageert & wellicht soms wat meer to the point, dan lijkt mij dit soort dingen helemaal niet nodig. Een vriendelijk bedoeld advies, van,
Han
Zpiep wrote:
habo105 als je van mening bent dat mijn bijdrage je niet helpen of verder van het padje brengen meld ze even ( rapporteer functie) dan zal een mod zo vriendelijk en blij zijn ze te wissen verwacht ik. :wink:
Van mij mag dat ofcourse
habo105 wrote:Ik jou terug koppeling ook.
Zpiep, ik waardeer je input zeker, alleen vind ik dat je teveel focust op FTP. Of ik nu FTP, SFTP of FTPS gebruik, het is gewoon niet normaal dat dit alleen niet werkt op mijn internetverbinding bij Ziggo, ik hiervoor nooit problemen had en het op een andere internetverbinding ook gewoon werkt.
Voor mij is het dan wel duidelijk waar het probleem in zit.
efok wrote:
Zie je iets in de logs van je FTP clients, waar het fout gaat?
habo105 wrote:
Net de test via Internet.nl gedaan. Ik heb geen ipv6. Alleen ipv4. Aan de ftp server kant is ook alleen ipv4.
Er is dus nog wel internetverbinding, maar ten tijden van de timeouts doet dus zowel FTP als HTTP(S) het niet voor een x aantal seconden.
Zpiep wrote:habo105 wrote:Deze ook wat thuis aansluiting betreft http://ipv6-test.com/ ?
Net de test via Internet.nl gedaan. Ik heb geen ipv6. Alleen ipv4. Aan de ftp server kant is ook alleen ipv4.
Zie daar de dns waarden vooral ook. , en ook kan je die rechtsaonder dan speed en ping testen doen gewoon ter info omdat het kan verder niet.:wink:
Komt dat overeen met wat je in je Ziggo modem router ziet en wat Ziggo jou aanbied dus een box en aansluiting met puur ipv4 ?
2019-01-18 - FileZilla Client 3.40.0-rc1 released
- Added TLS 1.3 support by linking official binaries against GnuTLS 3.6.5
- Refactored how sites and servers are being represented internally to fix issues trigged by renaming sites in the Site Manager
- Fix display of server names containing ampersands in several dialogs
- Fix regular expression filter in the quick search panel
- Fix a crash if files are added to the queue when there are already files for multiple different servers in the queue
- Fix a crash applying filters when there are no selected files and the focused item is past the new file count
- Fix a crash if emptying the queue while a directory creation item is active
- Fix a potential crash if FileZilla is being closed the moment a delayed dialog has already been created but before it is shown.
habo105 wrote:
Maar is het niet raar dat ik op mijn WAN alleen een IPv6 adres krijg en verder naar buiten ga naar IPv4 (lijkt erop dat dit in de centrale plaatsvindt).
habo105 wrote:
efok wrote:
Ik lees nog even terug en zie dat habo105 ook http(s) issues heeft op die momenten. Hij geeft ook aan alleen IPv4 te zienhabo105 wrote:En hierboven lees ik dat er op de WAN toch IPv6 is....
Wat is de situatie nu? Toch IPv4 only, DS-lite? Valt 1 van beide protocollen af en toe uit? Graag meer info.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.