Ik ben bezig de Fritzbox 6660 als eigen modem te installeren. Daarbij heb ik het volgende probleem. Ik heb een MacBook als computer en daaraan een USBC naar LAN converter om zo de gebruikersinterface van de Fritzbox te benaderen. Dat lukt echter niet. Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geen idee waarom het niet werkt. Welk merk/type converter gebruik je?
Je kunt de Fritzbox natuurlijk ook via WiFi benaderen om een en ander te installeren.
Hi @jhmkoop
Goed dat je met behulp van @iMark het internet werkend hebt gekregen. Nu het telefoniegedeelte nog 🙂
Het lijkt er op dat het telefonie gedeelte nog niet goed geregistreerd staat. 100% zekerheid durf ik je hierover niet te geven. Gelukkig is er voor het ondersteunen van een eigen modem is een aparte supportgroep opgezet. Wanneer je vanaf deze pagina een chat start, kom je rechtstreeks uit bij deze mensen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Geen idee waarom het niet werkt. Welk merk/type converter gebruik je?
Je kunt de Fritzbox natuurlijk ook via WiFi benaderen om een en ander te installeren.
Dank voor de tip om via WiFi te gaan!
Ik heb nu het internet via de Fritzbox 6660 nu werken, maar telephonic blijft een probleem. Alles netjes ingevuld (wachtwoord en password van Ziggo gekregen) maar ik wordt niet geregistreeerd: ik krijg de melding dat er een DNS fout is, Iemand een oplossing??
Hi @jhmkoop
Goed dat je met behulp van @iMark het internet werkend hebt gekregen. Nu het telefoniegedeelte nog 🙂
Het lijkt er op dat het telefonie gedeelte nog niet goed geregistreerd staat. 100% zekerheid durf ik je hierover niet te geven. Gelukkig is er voor het ondersteunen van een eigen modem is een aparte supportgroep opgezet. Wanneer je vanaf deze pagina een chat start, kom je rechtstreeks uit bij deze mensen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.