1
Vraag
2
Reacties
jhmkoop

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

FRitzbox 6660 als eigen modem

Ik ben bezig de Fritzbox 6660 als eigen modem te installeren. Daarbij heb ik het volgende probleem. Ik heb een  MacBook als computer en daaraan een USBC naar LAN converter om zo de gebruikersinterface van de Fritzbox te benaderen. Dat lukt echter niet. Iemand een idee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Geen idee waarom het niet werkt. Welk merk/type converter gebruik je?

 

Je kunt de Fritzbox natuurlijk ook via WiFi benaderen om een en ander te installeren. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Reacties
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @jhmkoop

Goed dat je met behulp van @iMark het internet werkend hebt gekregen. Nu het telefoniegedeelte nog 🙂

Het lijkt er op dat het telefonie gedeelte nog niet goed geregistreerd staat. 100% zekerheid durf ik je hierover niet te geven. Gelukkig is er voor het ondersteunen van een eigen modem is een aparte supportgroep opgezet. Wanneer je vanaf deze pagina een chat start, kom je rechtstreeks uit bij deze mensen. 

3 Reacties 3
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Geen idee waarom het niet werkt. Welk merk/type converter gebruik je?

 

Je kunt de Fritzbox natuurlijk ook via WiFi benaderen om een en ander te installeren. 

jhmkoop
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de tip om via WiFi te gaan!

 

Ik heb nu het internet via de Fritzbox 6660 nu werken, maar telephonic blijft een probleem. Alles netjes ingevuld (wachtwoord en password van Ziggo gekregen) maar ik wordt niet geregistreeerd: ik krijg de melding dat er een DNS fout is, Iemand een oplossing??

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @jhmkoop

Goed dat je met behulp van @iMark het internet werkend hebt gekregen. Nu het telefoniegedeelte nog 🙂

Het lijkt er op dat het telefonie gedeelte nog niet goed geregistreerd staat. 100% zekerheid durf ik je hierover niet te geven. Gelukkig is er voor het ondersteunen van een eigen modem is een aparte supportgroep opgezet. Wanneer je vanaf deze pagina een chat start, kom je rechtstreeks uit bij deze mensen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic