1
Vraag
2
Reacties
ghostdancer

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

F-secure update mislukt

F-secure voert automatisch updates uit bij mij. Al een aantal weken gaan de F-secure updates niet goed. Ze mislukken. Geen idee waar het aan ligt.
Dit treed op sinds de Lynx win64 update van 2 januari.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens
https://malwaretips.com/blogs/remove-bytefence/

Waarschijnlijk heeft dit ook je probleem veroorzaakt, Antivirus programma's zitten elkaar vaak in de weg.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je al geprobeerd opnieuw te installeren, dus eerst verwijderen, daarna opnieuw verse installatie.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Hier kan je support vinden voor F-Secure

Support bij het her-installeren en/of de-installeren van de Ziggo internet beveiliging

Laat maar even weten of het is gelukt bij nieuwe installatie.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op onze Community, ghostdancer.
Heb je de tip van Dave al opgevolgd door F-Secure eens opnieuw te installeren? We zijn benieuwd!
ghostdancer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb F secure gedownload en bij het uitvoeren van de installatie krijg ik de melding dat ik geen verbinding met de server kan maken omdat ik geen internet verbinding zou hebben. Maar dit kan ik wel posten
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat is vreemd, en je hebt hem geheel verwijderd met de remove tool F-Secure Ondersteunings Pagina misschien vind je hier de aanwijzing.
ghostdancer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het verwijderingsprogramma gedraaid en kom nu wat verder. Ik moet Bytefence Antimalware handmatig verwijderen. Alleen kan ik het niet vinden via het configuratiescherm:tired_face:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
ghostdancer wrote:
Ik heb het verwijderingsprogramma gedraaid en kom nu wat verder. Ik moet Bytefence Antimalware handmatig verwijderen. Alleen kan ik het niet vinden via het configuratiescherm:tired_face:

Waarschijnlijk is dit een verborgen bestand, Ga naar Configuratiescherm, dan naar Vormgeving en Persoonlijke instellingen en klik dan op Opties voor Verkenner, dan zie je tabblad weergave en scroll naar beneden tot je de optie Verborgen bestanden en Mappen ziet staan en vink deze aan ( rondje goed zetten )

Probeer dan het bestand in de zoekfunctie van Windows nog eens te vinden.
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens
https://malwaretips.com/blogs/remove-bytefence/

Waarschijnlijk heeft dit ook je probleem veroorzaakt, Antivirus programma's zitten elkaar vaak in de weg.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je kan ook gratis Malwarebytes Free downloaden deze haalt je malware proffesioneel eraf, en 2 weken licentie voor alle diensten, daarna gaat deze over naar gratis editie.

Enige is dat je wel een email moet achterlaten.
ghostdancer
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is gelukt en F-secure staat er weer. Dank iedereen voor de hulp.
Waarschijnlijk bytefence "per ongeluk" geinstalleerd.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Super te horen, ik wilde je nog een link sturen maar dat werd niet mogelijk gemaakt. Blij dat het weer werkt. :wink:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat de aap nu uit de mouw is, ghostdancer. Bedankt voor je terugkoppeling hier 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic