F-secure heeft nu een versie 18.5 Ziggo versie 18.4 waarom blijft Ziggo een maand achter?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waarschijnlijk omdat het update proces anders verloopt dan direct via F-Secure zelf.
Net zoals dat er een nieuwe Android versie van de telefoon/tablet uitkomt van Google.
Bij bv Samsung moet je dan ook even wachten voor dat die op jouw telefoon/tablet staan.
En verder 18.4 of 18.5, dat zijn nu weer ook niet de meeste schokkende veranderingen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zit nog op versie 18.2, zolang de scan engine maar up-to-date blijft interesseert het me niet echt.
Waarschijnlijk omdat het update proces anders verloopt dan direct via F-Secure zelf.
Net zoals dat er een nieuwe Android versie van de telefoon/tablet uitkomt van Google.
Bij bv Samsung moet je dan ook even wachten voor dat die op jouw telefoon/tablet staan.
En verder 18.4 of 18.5, dat zijn nu weer ook niet de meeste schokkende veranderingen.
Ook zit nog op versie 18.2??, wel vreemd hou dit in de gaten ander maar een ander betaalde programma kopen.
Als je het zelf met de hand update dan gaat die ook naar 18.4
Net hier even getest.
En nogmaals staar je niet dood op minimale versie verschillen.
IMHO zijn dit in mijn ogen nutteloze discussies.
Alle prorgamma's worden gecontroleerd op info uit 2021 , dat is wel erg oud
Het is wat @Steefb zegt; als de scan-engine up-to-date is dan is er niks aan de hand.
Inderdaad wat S4R aanhaald zou wel eens juist kunnen zijn.
Even terug komen op F-secure 18.5 & 18.2 .
Als je met Microsoft Vista en de windows beveiling van nu laat scannen,
denk ik dat met al de poorten die toen in Vista achterdeuren nog openstonden,er zal er ook weinig beveiliging over zijn.
Dus mijn eigenlijke vraag aan Ziggo is waarom niet gewoon meegaan, of een opie er voor maken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.