Opgelost! Ga naar oplossing.
ric-ky wrote:
Ik heb al eerder gemeld dat ik F-Secure een paar keer opnieuw geïnstalleerd heb en dat ik hem bij problemen de-activeer en vervolgens weer activeer.
Wat had je gevonden op het forum van F-Secure hierover Anne H?
Dat had ik duidelijker moeten omschrijven inderdaad. Ik heb op het forum van F-Secure gelezen dat je de koppeling tussen Firefox en F-Secure vanuit een 'plugin menu' in Firefox kan herstellen door de F-Secure plugin vanuit dat menu opnieuw te installeren of te activeren. Daar heb ik geen stappenplan van. Ik hoop dat dit genoeg informatie is om het zelf uit te kunnen pluizen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ric-ky wrote:
Bij Chrome lijkt het probleem niet te spelen.
ric-ky wrote:
Ik heb al eerder gemeld dat ik F-Secure een paar keer opnieuw geïnstalleerd heb en dat ik hem bij problemen de-activeer en vervolgens weer activeer.
Wat had je gevonden op het forum van F-Secure hierover Anne H?
Dat had ik duidelijker moeten omschrijven inderdaad. Ik heb op het forum van F-Secure gelezen dat je de koppeling tussen Firefox en F-Secure vanuit een 'plugin menu' in Firefox kan herstellen door de F-Secure plugin vanuit dat menu opnieuw te installeren of te activeren. Daar heb ik geen stappenplan van. Ik hoop dat dit genoeg informatie is om het zelf uit te kunnen pluizen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.