Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
nnmrht
Level 1

F connector splitter in de meterkast

Jongens, ik heb een f connector splitter (naam opgezocht, maar het zegt me niets) in de meterkast hangen en ik wil er (voor het eerst) een Ziggo-modem op aansluiten. Geen idee hoe ik dit moet doen. Heeft iemand misschien een schema of instructie?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De VQ1002 is een verouderde splitter. Gezien de splitter direct op de groene (buiten)kabel is aangesloten c.q. een AOP (hoofdaansluiting) ontbreekt, is een monteursafspraak nodig voor het plaatsen van een TRISZ-DG300 AOP. Op het AOP kan vervolgens het modem worden aangesloten met een IEC/F-kabel groen/rood.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De VQ1002 is een verouderde splitter. Gezien de splitter direct op de groene (buiten)kabel is aangesloten c.q. een AOP (hoofdaansluiting) ontbreekt, is een monteursafspraak nodig voor het plaatsen van een TRISZ-DG300 AOP. Op het AOP kan vervolgens het modem worden aangesloten met een IEC/F-kabel groen/rood.

nnmrht
Level 1
Topicstarter

Bedankt! Dan ga ik proberen een afspraak te maken.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @nnmrht! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Goed dat je ons hier hebt gevonden. Ik wilde graag een monteur voor je inplannen, maar er lijkt iets mis te gaan met het adres in je community profiel. Kun je deze nog eens nakijken? Of heb je inmiddels al een afspraak gemaakt?

0 Kudos