1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
PapaDena

Level 3
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

F-Secure - zit hier VPN in?

Hallo beste community leden,

Zit er in F-Secure L VPN?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Mocht je een betrouwbare VPN willen zou ik zeker een VPN zoeken uit bijvoorbeeld Panama, of een ander land wat niet onder PRISM van de NSA valt, geen logfiles bewaard en deze zeker niet met derden wil delen.
Combinatiepakketten met anti-virus en VPN geven vaak een vals gevoel van veiligheid in het geval van PRISM, maar zijn prima als beveiliging te gebruiken als het je niet om je online privacy gaat.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Mocht je een betrouwbare VPN willen zou ik zeker een VPN zoeken uit bijvoorbeeld Panama, of een ander land wat niet onder PRISM van de NSA valt, geen logfiles bewaard en deze zeker niet met derden wil delen.
Combinatiepakketten met anti-virus en VPN geven vaak een vals gevoel van veiligheid in het geval van PRISM, maar zijn prima als beveiliging te gebruiken als het je niet om je online privacy gaat.
PapaDena
Topicstarter
Level 3
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Beste,

Smartphone van mijn vrouw en mijzelf en mijn desktop van Norton Security, inclusief VPN. Wij hebben geen abonnement maar prepaid.
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Norton Security heeft afgelopen jaar het Canadese TunnelBear VPN overgenomen, op zich jammer, TunnelBear was een goede VPN, nu zitten ze dus in de USA en vallen onder PRISM.

Voor je gaat 'uitproberen', er zijn gevallen die bij verwijderen van Norton producten grote problemen ondervonden, dus dat is ook wel wat aandacht waard.

Er zijn genoeg goede en gratis antivirus pakketten op de markt.

Als vpn gebruik ik momenteel expressvpn, maar dat wisselt ook nog wel eens met aanbiedingen. Elke vpn aanbieder heeft zijn voor en nadelen, ik kijk naar prijs, serverlocaties, snelheid, ondersteuning van TOR, nieuwsgroepen enz. Maar ook dat is natuurlijk geheel persoonlijk en afhankelijk van je gebruik.