Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
ace-soft
Level 2

F-Secure uitschakelen omdat ik niet meer met Teamviewer op iemands computer kom.

Omdat ik steeds de pc van mijn broer controleer met Teamviewer lukt het nou niet meer om iets op zijn pc te veranderen sinds ik Ziggo F-secure erop heb gezet.

Kan ik op de een of andere manier F-secure uitschakelen zodat ik toch op die pc kan en wijzigingen kan aanbrengen?

M.V.G.

Arno

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ace-soft
Level 2
Topicstarter

Hoi Steef,

Het heeft inderdaad niets te maken met Teamviewer, het probleem was de beveiliging van F-secure even uitzetten en na afloop weer aanzetten.

Bedankt voor de oplossing.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb
Level 20

Je kan teamviewer toevoegen als veilige applicatie.

Ook  F-Secure tijdelijk uitschakelen is eenvoudig te doen.

Op afstand zijn beide opties natuurlijk niet te doen.

ace-soft
Level 2
Topicstarter

Hallo Steef,

Bedankt voor de oplossing maar weet jij ook waar en hoe dat moet.

Op afstand is dat niet te doen zeg jij, wat moet hij dan instellen.

Hij is 84 en snapt er niets van, heb jij een stap voor stap oplossing.

Ik kan hem dat dan mailen.

Alvast bedankt.

0 Kudos
Steefb
Level 20

Ik heb even gezocht op teamviewer en F-secure, ik heb niet het idee dat teamviewer geblokkeerd wordt.

Uitzondering is bij bankzaken.

 

 

 

Alle beveiligingsfuncties uitschakelen | Total | Nieuwste | F-Secure User Guides

 

Open de F-Secure-app.
Selecteer in de hoofdweergave de linkerboven menuknop.
Selecteer Help en ondersteuning.
Selecteer Beveiliging uitschakelen.
Het dialoogvenster Beveiliging uitschakelen wordt geopend.

Als u het risico wilt minimaliseren dat uw computer geïnfecteerd raakt, selecteert u in het vervolgkeuzemenu wanneer de beveiliging automatisch weer moet worden ingeschakeld.
Standaard wordt de beveiliging na 5 minuten ingeschakeld.

Selecteer Uitschakelen.
De hoofdweergave van het product geeft aan dat u alle beveiliging hebt uitgeschakeld.

 

ace-soft
Level 2
Topicstarter

Alvast bedankt, we gaan het proberen.

0 Kudos
ace-soft
Level 2
Topicstarter

Hoi Steef,

Het heeft inderdaad niets te maken met Teamviewer, het probleem was de beveiliging van F-secure even uitzetten en na afloop weer aanzetten.

Bedankt voor de oplossing.