1
Vraag
2
Reacties
frederikoost

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra uitbreiding Wifibooster via stopcontact valt gelijk uit

Ik heb een ziggo uitbreidingsset via het stopcontact. Nu heb ik via Ziggo een extra uitbreiding gekocht. Deze valt na het ‘pairen’ na een minuut weer uit en is er geen verbinding meer.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Goede idee om foto's te sturen van het apparaat, Be rt! Want het lijkt er op dat we het verkeerde onderdeel hebben toegestuurd. De uitbreidingsset moet er namelijk uitzien, zoals op deze pagina. Dat moet ook verklaren waarom je verbinding niet in tact blijft. Dit moeten we dus omwisselen voor het juiste apparaat.

Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie dat er al een nieuwe uitbreidingsset onderweg is. Super! Laat je ons weten of het met de nieuwe uitbreidingsset alsnog goed gaat?

Bekijk in context

13 Reacties 13
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi ferderikoost, welkom op de Ziggo Community. Wat irritant dat je de verbinding met de wifibooster steeds verliest. Is het installeren inmiddels alsnog gelukt? Kun je me anders specifiek aan de hand van dit stappenplan waar je precies vastloopt? Blijft het bovenste lampje bijvoorbeeld wel constant branden of gaat het daar al mis?
frederikoost
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Kim. Ik heb het stappenplan helemaal doorlopen en uiteindelijk blijft het lampje continue branden, zoals ook de bedoeling is. Alleen gaat het na ca. 5 minuten definitief uit. Meerdere keren geprobeerd maar helaas geen resultaat.
Overigens zat in de doos een andere handleiding dan op de ziggo website. En voor de duidelijkheid: de ‘uitbreidingsstekker’ die ik heb ontvangen, heeft geen eigen WiFi-naam en -wachtwoord, zoals de 1e uitbreiding wel heeft. En lijkt mij ook minder sterk qua ontvangst, maar dat als leek gezegd.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
frederikoost kun je hier een foto plaatsen van dat apparaat?
Geen eigen naam en Wifi wachtwoord is ook al vreemd, want ieder apparaat is uniek.
frederikoost
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
frederikoost
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dit is een extra aansluitpunt voor een bekabelde verbinding.
Door er een Switch op aan te sluiten, heb je de beschikking over meer aansluitpoorten.

Het lijkt erop dat je iets anders hebt ontvangen dan je wilde hebben.
Je wilde toch een setje van 2 met Wifi, net zoals de eerste?

Gr Han
frederikoost
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Han. Ja ik wilde inderdaad geen bekabelde uitbreiding hebben. Dat zou alles kunnen verklaren! Ik eerst eens kijken op de Ziggo site of ik misschien iets verkeerd gedaan heb. Alvast bedankt!
frederikoost
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allen, ik heb inderdaad de verkeerde uitbreidingsset gekregen. Heb gelijk de andere besteld en ga deze weer inleveren. Ben benieuwd en voor nu iedereen bedankt voor de hulp! Super! Fred
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Goede idee om foto's te sturen van het apparaat, Be rt! Want het lijkt er op dat we het verkeerde onderdeel hebben toegestuurd. De uitbreidingsset moet er namelijk uitzien, zoals op deze pagina. Dat moet ook verklaren waarom je verbinding niet in tact blijft. Dit moeten we dus omwisselen voor het juiste apparaat.

Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie dat er al een nieuwe uitbreidingsset onderweg is. Super! Laat je ons weten of het met de nieuwe uitbreidingsset alsnog goed gaat?
frederikoost
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker, laat ik horen! Nogmaals bedankt. Fred
frederikoost
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De nieuwe uitbreidingsset geïnstalleerd en het werkt als een trein. Nogmaals bedankt! Fred
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP, veel internetplezier gewenst.:relaxed:
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Super, Fred! Bedankt voor je terugkoppeling!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic