Hoi,
Ik heb net geprobeerd te bellen met de klantenservice, omdat er vanaf juli 2020 kosten ingehouden worden voor een wifibooster die ik sinds november 2019 niet meer heb. Het van de factuur afhalen voor de komende maanden is gelukt, echter toen ik doorverbonden werd naar iemand die er voor moest zorgen dat het teveel betaalde bedrag verrekend wordt, werd de verbinding voor de tweede keer verbroken en ben ik niet teruggebeld . Daar het mij erg veel moeite heeft gekost om contact met jullie te krijgen, bel ik niet nog een keer. Ik heb wel bericht gekregen via mail en sms dat de wifibooster niet meer berekend wordt, echter staat er in dat ik hem terug moet sturen terwijl dit al ruim een jaar geleden is gebeurd. Wat mij ook tegen de borst stuit, is dat die 2 euro ineens zo maar berekend wordt. Het is namelijk 7 maanden goed gegaan na de vorige correctie.
Die wifibooster heeft mij zoveel tijd en geld gekost, met het continu contact opnemen etc, dat ik eindelijk dacht er vanaf te zijn. Doordat ik per ongeluk op de factuur keek, omdat ik van internet abonnement wilde wisselen en dat daardoor mijn oog erop viel. Gewoon niet netjes.
Mvg,
Tobikess
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Tobikess Hartelijk dank voor het doorsturen! Ik heb voor de maanden dat je betaald hebt voor de Wifibooster via het stopcontact (a €2,- per maand) een credit aangevraagd.
Het te vergoeden bedrag wordt dan verrekend op een van de volgende facturen. Sorry dat deze kosten nog door zijn blijven lopen.
Laat je het weten als we verder nog ergens mee kunnen helpen?
Alvast een fijne avond!
Groeten,
Paul
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Tobikess
Dit is natuurlijk heel erg vervelend en niet zoals het zou moeten gaan. Als je destijds de Wifibooster al hebt terug gestuurd dan zou dat ook op dat moment helemaal in orde moeten gaan en zou je hier geen last meer van moeten hebben. Begrijp dat je het je veel moeite hebt gekost om Ziggo te pakken te krijgen en nu weet ik niet of je ook Ziggo bellen hebt, want dan is het bellen naar de klantenservice gelukkig gratis (1200).
Heel vreemd dat er na een lange tijd opeens weer kosten komen voor een Wifibooster terwijl je deze al hebt terug gestuurd en niet meer in je bezit hebt. Ik denk dat er iets mis is gegaan, wat je natuurlijk zelf ook al wel had verwacht, en dat moet Ziggo natuurlijk voor je corrigeren. Gelukkig zijn er hier op de Community Ziggo medewerkers aanwezig die graag met je mee willen kijken om te zien wat er nu aan de hand is.
Mocht je bij je profielinstellingen nog niet je postcode en huisnummer hebben gegeven, doe dit dan alsnog, en dan zal ik iemand van Ziggo vragen om met je mee te kijken. Deze komen elke dag langs en dan zien ze je bericht maar ik zal ze ook nog even melden dat je met dit probleem is en de uitdaging voor Ziggo om op te lossen .
Heb daarom nog even geduld en dan komt er iemand van Ziggo om je te helpen. Ga in de tussentijd niet nog weer bellen en/of via andere wegen contact opnemen met Ziggo anders werkt straks heel het bedrijf aan je vraag en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling
Goedemiddag @Tobikess en welkom op de Community,
Goed dat je hier achteraan gaat d.m.v. een topic op dit forum! Als je de Wifibooster al retourgestuurd hebt, dan hoor je deze bruikleenkosten uiteraard niet meer in rekening gebracht te krijgen.
Heb je toevallig het verzendbewijs nog of weet je nog omstreeks welke datum de Wifibooster retour is gestuurd? Dan kijk ik graag met je naar een oplossing.
Hierbij de foto van de track and trace
@Tobikess Hartelijk dank voor het doorsturen! Ik heb voor de maanden dat je betaald hebt voor de Wifibooster via het stopcontact (a €2,- per maand) een credit aangevraagd.
Het te vergoeden bedrag wordt dan verrekend op een van de volgende facturen. Sorry dat deze kosten nog door zijn blijven lopen.
Laat je het weten als we verder nog ergens mee kunnen helpen?
Alvast een fijne avond!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.