Is er een handleiding of best practice guide om je NAT port-forwarding om te zetten naar de manier waarop de Arris Connectbox werkt of is deze ook in een transparantmode te zetten. Ik kan mijn VPN gateway en interne devices niet meer bereiken door de OPNsense firewall
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met bridge mode ontvangt jouw router weer direct een publiek IPv4-adres (en eventueel een IPv6-prefix) van de DHCP-server bij Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met bridge mode ontvangt jouw router weer direct een publiek IPv4-adres (en eventueel een IPv6-prefix) van de DHCP-server bij Ziggo.
Je nieuwe modem heeft sowieso een nieuw extern IP adres gehad, mits je geen zakelijk PRO abonnement met vaste IP adressen hebt.
Port forwarding op het SmartWifi modem (voorheen Connectbox) - Ziggo Community
Ik heb geprobeerd Port-Forwarding NAT op de Connectbox naar mijn FW Port-forwarding te chainen, maar dat werkt vooralsnog niet.
Ik heb de bridge-mode aangevraagd. Hoelang duurt het voordat de bridge-mode wordt geactiveerd?
In principe binnen 24 uur, gebruikelijk binnen een uur. Je merkt het vanzelf doordat het modem zichzelf opnieuw opgestart na ontvangen van een reset-opdracht vanuit het CMTS (docsDevResetNow).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.